نماد آخرین خبر

نحوه حضور کارمندان شهرستان‌های ایلام ابلاغ شد

منبع
مهر
بروزرسانی
نحوه حضور کارمندان شهرستان‌های ایلام ابلاغ شد

مهر/ سرپرست معاونت سياسي، امنيتي استانداري ايلام گفت: با توجه به شرايط کرونا در استان، نحوه حضور کارمندان شهرستان هاي ايلام ابلاغ شده است.

معروف بسطامي، سرپرست معاونت سياسي، امنيتي استانداري ايلام اظهار کرد: در شرايط کنوني و بر اساس آخرين مصوبات ستاد ملي کرونا در مناطق نارنجي، يک سوم کارمندان مشاغل ضروري و مهم بايد به صورت دورکاري کارهاي محوله را انجام دهند، ساير ادارات هم بايد نيمي از کارمندان به صورت دورکاري کارهاي خود را انجام دهند.
رئيس قرارگاه عملياتي مبارزه با کروناي استان هم‌چنين در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرستان‌هاي قرمز عنوان کرد: بر اساس آخرين دستورالعمل ستاد ملي کرونا در اين مناطق، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروري حضور کارمندان به نصف کاهش پيدا مي‌کند و يک دوم کارمندان بايد به صورت دورکار کارهاي مربوطه را انجام دهند، البته نحوه دورکاري کارمندان با موافقت مدير هر قسمت خواهد بود.
وي گفت: در شهرستان‌هاي قرمز و در ساير اداراتي که خدمات غيرضروري ارائه مي‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کارهاي مربوطه را بايد انجام دهند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکي ايلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ايلام دو شهرستان آبدانان و دهلران در وضعيت قرمز و شهرستان‌هاي ايلام، چرداول و ايوان، دره شهر در وضعيت نارنجي و ساير شهرستان‌هاي استان در وضعيت زرد کرونا قرار دارند.


آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/