نماد آخرین خبر

شماری از افراد فریب‌خورده گروه‌های تروریستی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند‌

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شماری از افراد فریب‌خورده گروه‌های تروریستی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند‌

باشگاه خبرنگاران/ مدير‌کل اطلاعات سيستان و بلوچستان گفت: تاکنون شماري از افراد فريب خورده و پشيمان که به گروه‌هاي تروريستي پيوسته‌اند با رأفت اسلامي و گرفتن امان نامه به آغوش خانواده‌هايشان بازگشته اند.

مديرکل اطلاعات سيستان و بلوچستان به مناسبت هفته سربازان گمنام خطاب به مردم استان، بيانيه‌اي صادر کرد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌هاي شبانه روزي از مرز‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و يکايک مردم محافظت و در همه عرصه‌هاي علمي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و امنيتي براي برقراري آرامش کشور تلاش مي‌کنند.
سربازان اين مرز و بوم در اداره کل اطلاعات استان، همواره مي‌کوشند تا با استفاده از ظرفيت‌هاي همه اقشار مردمي، به ويژه بزرگان، معتمدين، علما و نخبگان پديده‌هاي امنيتي را به پديده‌هاي اجتماعي و تهديد‌ها را به فرصت تبديل کنند.
مدير‌کل اطلاعات استان در اين بيانيه عنوان کرد: دستگاه اطلاعاتي به عنوان مسئول دبيرخانه کميسيون امان نامه استان، راه بازگشت به ميهن اسلامي را براي افراد فريب خورده و پشيمان که تحت تاثير برخي از جريان‌هاي خاص به گروه‌هاي تروريستي پيوسته‌اند را باز گذاشته و تاکنون تعدادي از اين عناصر با رافت اسلامي و گرفتن امان نامه به آغوش خانواده‌هايشان بازگشته‌اند.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today