نماد آخرین خبر

گردوغبار شدید موجب تعطیلی ادارات فهرج شد

منبع
مهر
بروزرسانی
گردوغبار شدید موجب تعطیلی ادارات فهرج شد

مهر/ فرماندار فهرج گفت: در حال حاضر در شهرستان فهرج شاهد کاهش ديد افقي، شن گرفتگي مزارع و باغات و تعطيلي ادارات هستيم که هنوز هم ادامه دارد.

امير باقري، فرماندار فهرج با اشاره به اينکه غلظت آلايندگي هوا در فهرج به سه برابر حد مجاز رسيده است، اظهار کرد: با توجه به پيش‌بيني که از محيط زيست داشتيم ذرات معلق در هوا بيش از سه برابر حد مجاز است و شهرستان در وضعيت خطرناکي قرار دارد.
وي با اشاره به گرد و غبار موجود در اين شهرستان، افزود: در حال حاضر در فهرج شاهد کاهش ديد افقي، شن گرفتگي مزارع و باغات و تعطيلي ادارات هستيم که متأسفانه هنوز هم ادامه دارد.
فرماندار فهرج گفت: با توجه به مشکلاتي که در اثر گرد و غبار به وجود آمده افق ديد در اين شهرستان کاهش يافته؛ اما هنوز منجر به مسدود شدن هيچ يک از راه‌هاي ارتباطي اين شهرستان نشده است.
باقري تصريح کرد: اعضاي شوراي مديريت بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند و پليس راه و راهداري در مسير در حال تردد هستند که در صورت بروز اتفاق يا بيشتر شدن کاهش ديد اقدام به مسدود کردن محورها کنند همچنين هلال احمر اين شهرستان و کادر بهداشتي در آماده باش قرار دارند تا در صورت نياز اقدام به خدمات رساني کنند.



آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar