نماد آخرین خبر

افزایش معنادار مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی زنجان

منبع
بروزرسانی
افزایش معنادار مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی زنجان

موج رسا/ استاندار زنجان از افزايش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درماني زنجان خبر داد.

فتح‌الله حقيقي، استاندار زنجان با اشاره به اين مطلب اظهار کرد: سال ۹۹ سال دشوار و پرچالشي براي دنيا و ايران بود و اين دشواري براي مردم ايران به دليل تحريم مضاعف بود.
اين مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته طرح‌هاي خوبي در استان زنجان طراحي شد و اين طراحي‌ها موجب ۹ هزار ميليارد تومان توليد در استان زنجان شد.
حقيقي با اشاره به افزايش ۲۴ درصدي صادرات استان زنجان در سال گذشته، يادآور شد: در سال گذشته بيمه اجباري افزايش و بيمه بيکاري کاهش يافته و واحدهاي توليدي به چرخه بازگشتند.
وي تصريح کرد: استان زنجان از قابليت‌هاي مديريت خوبي برخوردار است که بايد از اين ظرفيت به خوبي استفاده کرد.
اين مقام مسئول برضرورت تحقق شعار سال با عنوان توليد پشتيباني‌ها و مانع زدايي‌ها تاکيد ‌کرد و گفت: شعار جامع و کامل است و همه مسائل را برطرف مي‌کند.
استاندار زنجان بيان داشت: براساس ماده ۶۱ و ۶۲ کارگروه تسهيل، پيشگام‌ترين کارگروه در استان زنجان کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد است که از کارگروه‌هاي موفق کشوري است و اقدامات عملي آن بايد مورد توجه قرار گيرد.
حقيقي با بيان اينکه قوانين، مقررات، ضوابط و رويه‌هاي مرتبط با توليد و تسهيلگري احصا و به کشور ارائه شود، افزود: صادرات، واردات، ماليات، بيمه، محيط زيست، منابع طبيعي، گمرک و امور بانکي بايد براي تحقق شعار سال مورد توجه قرار گرفته و مانع‌زدايي شود.
وي بر ضرورت تحقق ۱۰۰ درصدي مصوبات تحقق شعار سال تاکيد کرد و گفت: همه مصوبات بايد زمان اجرا داشته و گروهي ناظر به اجراي مصوبات باشند.
اين مقام مسئول با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهاي اسلامي روستا، افزود: نهمين جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است تا انتخابات در سلامت و امنيت برگزار شود که از مردم و نخبگان انتظار داريم تماشاچي نبوده و مشارکت داشته باشيم.
استاندار زنجان با بيان اينکه در زمينه کنترل ويروس کرونا اقدامات خوبي انجام شده و از همه دست اندکاران تقدير مي‌شود، افزود: طرح شهيد قاسم سليماني با به کارگيري ۳ هزار نيروي بسيجي اجرايي شد.
حقيقي از افزايش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درماني خبر داد و گفت: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي به شدت کاهش يافته است.
 

 

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today