نماد آخرین خبر

مبتلایان کرونای انگلیسی در هشترود به ۶۷ نفر رسید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مبتلایان کرونای انگلیسی در هشترود به ۶۷ نفر رسید

ايرنا/ فرماندار و رئيس ستاد مقابله با کروناي هشترود گفت: تعداد مبتلايان کروناي انگليسي در اين شهرستان بار ديگر افزايش يافت و به ۶۷ نفر رسيد.

امين امينيان، رئيس ستاد مقابله با کروناي هشترود با اشاره به اينکه از اين تعداد ۳۰ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، اظهار کرد: از اول سال تاکنون نتيجه آزمايش کروناي ۱۰۳ نفر از طريق «پي سي آر» و «تست سريع» مثبت اعلام شده است.
وي تعداد کل مبتلايان را يک هزار و ۶۱۲ نفر به صورت قطعي و بر اساس «سي تي اسکن» اعلام کرد و بيان کرد: تعداد کل فوتي‌ها ۴۸ نفر و  تعداد بستري‌هاي ۱۵ نفر در بخش عادي کرونايي است.
امينيان وضعيت شهرستان را قرمز اعلام و بيان کرد: در طول يک هفته گذشته ۳۵۲ مورد آزمايش «پي سي آر» و ۷۶ مورد «رپيد تست» از ساکنان اين شهرستان اخذ شده است.
فرماندار هشترود با اشاره به اينکه تاکنون ۱۰۵ دُز واکسن کرونا به شهرستان تخصيص يافته، بيان کرد: واکسن کرونا بر اساس اولويت به گروه‌هاي پرخطر از جمله کادر بهداشت و درمان و غيره تزريق مي‌شود. 
امينيان روستاهاي پرخطر کرونايي در هشترود را روستاي «علي‌آباد عليا» با ۱۰ مورد مثبت، روستاي «ديزج عليقلي بيگ» با ۴۰ مورد مثبت، روستاي «دامناب» با ۱۰ مورد و روستاي «سراسکند سفلي» با ۱۱ مورد اعلام کرد و گفت: نکته قابل توجه اينکه در روستاي «ديزج عليقلي بيگ» ۱۹ نفر از مبتلايان از ميان ساکنان و ۲۱ مورد ميهمان هستند.
وي از جريمه کرونايي ۷۳ خودرو با پلاک غيربومي طي چند روز گذشته نيز خبر داد و اظهار کرد: از امروز، يکشنبه جريمه يک ميليون توماني براي خودروهاي غير بومي و ۲۰۰ هزار تومان هم براي تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اعمال مي‌شود.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today