نماد آخرین خبر

قاچاقچی تریاک در چنگال قانون گرفتار شد

منبع
بروزرسانی
قاچاقچی تریاک در چنگال قانون گرفتار شد

پايگاه خبري پليس/ جانشين انتظامي استان خراسان جنوبي از کشف ۳۵۲ کيلو و ۵۵۰ گرم ترياک در شهرستان "بيرجند" خبر داد و گفت: مأموران در اين رابطه يک خودرو توقيف و يک متهم را دستگير کردند.
 
سرهنگ حسن شجاعي نسب، جانشين انتظامي استان خراسان جنوبي اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اخباري مبني بر حمل مواد افيوني توسط سوداگران مرگ و انتقال آن به شهرهاي مرکزي کشور دريافت کردند که پيگيري موضوع و دستگيري متهمان در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: مأموران هنگام گشت زني در محورهاي مواصلاتي"بيرجند_قاين" سواري پژو ۴۰۵ قاچاقچيان مواد مخدر را شناسايي و به راننده آن دستور ايست دادند.
جانشين انتظامي استان خراسان جنوبي بيان داشت: راننده سواري پژو ۴۰۵ به محض مشاهده پليس متواري شد که مأموران با انجام اقدامات تخصصي پليسي در يک عمليات ضربتي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن ۳۵۲ کيلو و ۵۵۰ گرم ترياک کشف کردند.
سرهنگ شجاعي نسب خاطر نشان کرد: مأموران در اين رابطه يک خودرو توقيف و يک متهم را دستگير کردند که به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today