نماد آخرین خبر

کرونا جان ۱۶۱ ایرانی دیگر را گرفت

منبع
رکنا
بروزرسانی
کرونا جان ۱۶۱ ایرانی دیگر را گرفت

رکنا/ سخنگوي وزارت بهداشت آخرين وضعيت مبتلايان به کرونا در ايران را تا امروز پانزدهم فروردين ماه اعلام کرد.

دکتر سيماسادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت آخرين وضعيت مبتلايان، جانباختگان و بهبوديافتگان از کرونا در ايران را تا امروز پانزدهم فروردين ماه سال 1400 اعلام کرد.
دکتر لاري سخنگوي وزارت بهداشت با بيان اينکه از ديروز تا امروز ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، ۱۱ هزار و ۶۸۰ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که يک هزار و ۵۷۲ نفر از آنها بستري شدند اظهار کرد: مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به يک ميليون و ۹۳۲ هزار و ۷۴ نفر رسيد.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۶۳ هزار و ۱۶۰ نفر رسيد.
سخنگوي وزارت بهداشت با اعلام اين خبر که خوشبختانه تا کنون يک ميليون و ۶۵۰ هزار و ۵۶۹ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند افزود: چهار هزار و ۵۷ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در بخش هاي مراقبت هاي ويژه بيمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۳ ميليون و ۱۱۱ هزار و ۱۱۸ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاري تاکيد داشت : در حال حاضر ۴۷ شهرستان قرمز و ۱۲۶ شهرستان نارنجي هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهاي با وضعيت قرمز و نارنجي، ممنوع است.

همچنين ۲۴۷ شهرستان در وضعيت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعيت آبي قرار دارند.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran