نماد آخرین خبر

داغدار شدن یک خانواده بر اثر کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
داغدار شدن یک خانواده بر اثر کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

باشگاه خبرنگاران/ طي ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۸ بيمار با علائم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني چهارمحال و بختياري مراجعه داشته اند.
 
سيد راشد جزايري، رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري بيان داشت: طي ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴۸ بيمار با علائم باليني مشکوک به ويروس کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۸۴ بيمار با علائم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده‌اند.
او افزود: طي ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپايي، تست ۲۴ مراجعه کننده بيمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد_۱۹ که در مراکز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.
جزايري اضافه کرد: هم اکنون ۲۶۳ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۱۹۹ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
او ادامه داد: طي ۲۴ ساعت گذشته، يک مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري کوويد_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري به ۸۱۱ نفر رسيد.

جزايري گفت: هم اکنون ۲۷ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday