نماد آخرین خبر

ارسال ۴۵۷ اثر به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ارسال ۴۵۷ اثر به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان

باشگاه خبرنگاران/ دبيرخانه چهارمين جشنواره ملي مطبوعات و رسانه آيات در استان سمنان از ثبت نام ۲۱۳ نفر در اين جشنواره خبر داد و تعداد آثار ارسالي به اين جشنواره را تا کنون ۴۵۷ اثر اعلام کرد.

تاکنون در اين جشنواره ملي ۲۱۳ نفر ثبت نام کرده اند که از اين تعداد ۱۱۰ نفر ۴۵۷ اثر را به جشنواره ملي مطبوعات و رسانه آيات ارسال کرده اند.
از اين تعداد اثر ۲۸۷ اثر در بخش اصلي شامل ۸۷ عکس، ۵۸ گزارش (خبري يا توصيفي)، ۴۹ مصاحبه، ۴۳ سرمقاله و يادداشت، ۳۳ تيتر و ۱۷ خبر و در بخش ويژه نيز ۱۷۰ اثر شامل ۶۴ کليپ، ۴۰ پادکست، ۳۶ طرح يا تصوير، پوستر يا اعلان، ۲۲ موشن گرافيک، پنج انيميشن و سه اينفوگرافيک بود.
تهران، سمنان و خراسان رضوي در بين استان‌هاي کشور بيشترين آثار ارسالي را در اين جشنواره داشته اند به طوري که از تهران ۱۷۵ اثر، از سمنان ۵۷ اثر و از خراسان رضوي ۵۰ اثر تاکنون به جشنواره ارائه شده است.
همچنين اصفهان با ۳۴ اثر، مازندران با ۲۹ اثر، خوزستان با ۲۶ اثر، کردستان و قم با ۱۱ اثر، قزوين، آذربايجان شرقي و زنجان با هفت اثر، ايلام با ۶ اثر، هرمزگان و گلستان با پنج اثر، همدان، گيلان و کرمان با چهار اثر، يزد و بوشهر با سه اثر، کرمانشاه، خراسان جنوبي و سيستان و بلوچستان با ۲ اثر و استان‌هاي آذربايجان غربي، چهارمحال بختياري و خراسان شمالي با يک اثر در رده‌هاي بعدي قرار دارند.
مهلت ارسال آثار به چهارمين جشنواره ملي مطبوعات و رسانه آيات در استان سمنان با محوريت موضوعات مرتبط با قرآن کريم به ميزباني اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تا ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ تمديد شده است.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today