نماد آخرین خبر

شناسایی ۲۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شناسایی ۲۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان از شناسايي ۲۱۸ بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۴ بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.
وي با اشاره به آمار بستري شدگان در سنندج ۱۰۷ نفر، سقز ۴۹ نفر، مريوان ۸ نفر، قروه ۱۷ نفر، بيجار ۳۲ نفر، کامياران ۱۲ نفر، ديواندره ۶ نفر، بانه ۲۲ نفر و دهگلان ۱ نفر اعلام کرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: اکنون ۴۱ نفر بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه(آي سي يو) بستري هستند.
رضاعي از مرگ ۲ بيمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را يک هزار و ۱۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: از اين تعداد ۴۴۷ نفر در سنندج، ۱۹۵ نفر در سقز، ۷۳ نفر در قروه، ۷۰ نفر در کامياران، ۹۰ نفر در بانه، ۶۳ نفر در ديواندره، ۵۱ نفر در بيجار، ۱۰۴ نفر در مريوان، ۱۸ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل هاي مرتبط دفن شده اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شستشوي مرتب دستها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره