نماد آخرین خبر

روند کاهش دما در استان بوشهر ادامه دارد

منبع
بروزرسانی
روند کاهش دما در استان بوشهر ادامه دارد

ديار جنوب/ کارشناس اداره‌کل هواشناسي استان بوشهر گفت: روند کاهش دما در استان بوشهر تا فردا ادامه دارد.

پيام مساعدي، کارشناس اداره‌کل هواشناسي استان بوشهر اظهار کرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد وزش جريانات نسبتاً شديد تا شديد شمال غربي که از ظهر ديروز بر روي دريا و سواحل استان آغاز شده تا روز سه شنبه ادامه يابد.
وي خاطرنشان کرد: پيش‌بيني مي‌شود که طي اين مدت در اغلب ساعات بويژه قسمت‌هاي مرکزي و جنوبي خليج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسي استان بوشهر افزود: روند کاهش دما نيز که از ظهر ديروز در بخش‌هاي شمالي و مرکزي استان آغاز شده تا روز دوشنبه ادامه دارد و انتظار مي‌رود امشب در بخش‌هاي جنوبي استان نيز کاهش دما رخ دهد.
وي تاکيد کرد: براي ساعات آينده آسمان استان صاف تا قسمتي ابري همراه با وزش باد و گاهي باد و گردوخاک و در برخي ساعات امروز افزايش ابر پيش‌بيني مي‌شود.
مساعدي افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربي در سواحل و فراساحل شمالي استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کيلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل مرکزي و جنوبي استان ۱۶ تا ۴۶ گاهي بيش از ۶۰ کيلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسي استان بوشهر ادامه داد: سرعت وزش باد از اواخر امشب در سواحل و فراساحل شمالي استان ۱۶ تا ۳۸ گاهي ۴۴ کيلومتر در ساعت خواهد بود.
وي گفت: ارتفاع موج در سواحل شمالي ۹۰ تا ۱۵۰ سانتيمتر، در سواحل مرکزي ۱۲۰ تا ۲۱۰ و فراساحل تا ۲۴۰ سانتيمتر، در سواحل جنوبي ۱۲۰ تا ۲۴۰ و فراساحل تا ۲۷۰ سانتيمتر خواهد بود.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar