نماد آخرین خبر

شناسایی ۱۱۰ مبتلای جدید به کرونا در منطقه کاشان

منبع
موج
بروزرسانی
شناسایی ۱۱۰ مبتلای جدید به کرونا در منطقه کاشان

موج/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان از بستري شدن 42 بيمار جديد مبتلا به ويروس کرونا در منطقه کاشان طي شبانه روز گذشته، خبر داد.

سيد عليرضا مروجي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان با اشاره به شناسايي 110 بيمارجديد کرونايي، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد 42 بيمار جديد مبتلا به کرونا با علائم باليني در منطقه کاشان بستري شدند که 37 نفر از اين بيماران اهل شهرستان کاشان و سه نفر اهل شهرستان آران و بيدگل و دو نفر نيز اهل تهران و زواره بوده‌اند.
وي گفت: در شبانه روز گذشته در منطقه کاشان 42 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس بستري شده‌اند که 40 نفر از اين بيماران در بيمارستان‌هاي شهر کاشان و دو بيمار نيز در بيمارستان‌هاي شهر آران و بيدگل بستري شده‌اند.
اين مقام مسئول توضيح داد: حداکثر سن بيماران بستري کرونايي در بيمارستان شهيد بهشتي کاشان 92 سال و حداقل سن پنج سال است.
مروجي ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 195 بيمار مبتلا به کرونا ويروس در بيمارستان شهيد بهشتي کاشان و بيمارستان سيدالشهداي آران و بيدگل بستري هستند که از اين تعداد 181 نفر در بيمارستان شهيد بهشتي کاشان و 14 نفر در بيمارستان سيدالشهداي آران و بيدگل تحت درمان مراقبت و درمان هستند.
وي گفت: 24 نفر از کل بيماران مبتلا به کرونا ويروس در اين منطقه در بخش‌هاي مراقبت ويژه بستري هستند که از اين تعداد 22 نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان شهيد بهشتي و دو نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان سيدالشهدا تحت درمان قرار دارند
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان در ارتباط با مرگ و مير کرونا در منطقه کاشان توضيح داد: دو مورد فوتي که بيمار زن 42 و 79 ساله بوده است طي 24 ساعت گذشته رخ داده است.
اين مقام مسئول افزود: تاکنون 149 هزار و 406 نفر به مراکز بستري و سرپايي تشخيصي و درماني در دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل مراجعه کرده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کاشان گفت: همچنين تا کنون 9 هزار و 149 بيمار مبتلا به کرونا ويروس از مراکز درماني منطقه کاشان با بهبودي کامل مرخص شده‌اند.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today