نماد آخرین خبر

محدودیت‌ کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان اعمال شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
محدودیت‌ کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان اعمال شد

ايسنا/ فرماندار همدان گفت: فعاليت رستوران ها و غذاخوري ها در شهرستان همدان تا اطلاع ثانوي صرفاً به صورت بيرون بر مجاز است.

محمدعلي محمدي، فرماندار همدان در اين باره اظهار کرد: چادرهاي برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتي بايد با تعداد محدود و تحت نظارت بيشتر فعاليت کنند.
وي با اشاره به مشاهده عرضه اقلام بهداشتي متفرقه و مشکل سد معبر برخي از اين چادرها ادامه داد: اکيپ بازرسي متشکل از فرمانداري، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداري ضمن بررسي موضوع نسبت به جمع آوري چادرهاي غيرضروري اقدام کنند. 
فرماندار همدان با بيان اينکه فعاليت رستوران ها و غذاخوري ها تا اطلاع ثانوي صرفاً به صورت بيرون بر مجاز است، يادآورشد: عادي انگاري در وضعيت شيوع کرونا خطر بزرگي است که ما را تهديد مي کند و تأکيد داريم به ويژه در واحدهاي صنفي کنترل پروتکل هاي بهداشتي بيشتر شود.
وي با تشکر از همکاري مردم در مراسم چهارشنبه سوري و عدم حضور پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرامستان همدان اظهار کرد: با توجه به دورانديشي و بلوغ اجتماعي در مرکز استان تاکنون در وضعيت زرد قرار داريم اما اين وضعيت شکننده است و بايد همچنان به رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي اهتمام ورزيم.
محمدي يادآور شد: افزايش حضور در مراکز خريد، سفرها و رفت و آمدها در ايام نوروز از مهمترين مواردي است که باعث شده در آستانه ورود به يک شرايط نامناسب و پيک چهارم شيوع کرونا باشيم.
وي با اشاره به روند افزايشي تعداد مراجعات، تست هاي مثبت، موارد بستري و فوتي کرونا تصريح کرد: ميزان رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي و استفاده از ماسک با ميزان شيوع کرونا ارتباط مستقيم دارد.
فرماندار همدان در پايان مطرح کرد: در شرف ماه مبارک رمضان هستيم و با رعايت بيشتر پروتکل ها بايد به نحوي عمل کنيم تا در وضعيتي قرار نگيريم که در ماه مهماني خدا مجبور به عدم برگزاري مراسم معنوي و محدوديت فعاليت مساجد باشيم.


آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today