نماد آخرین خبر

عیدی بسیجیان کرجی به نوزاد شهیده مدافع سلامت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عیدی بسیجیان کرجی به نوزاد شهیده مدافع سلامت

ايرنا/ فرمانده سپاه ناحيه امام حسين(ع) کرج گفت: مرحله اول طرح حاج قاسم سليماني در شهرستان کرج با کمک بسيجيان فعال در اين طرح به ترخيص نوزاد شهيده مدافع سلامت از بيمارستان به پايان رسيد.

سرهنگ پاسدار مجيد زنجاني، فرمانده سپاه ناحيه امام حسين(ع) کرج اظهار کرد: از آذر ماه سال گذشته طرح حاج قاسم سليماني  براي مقابله با کرونا در کشور و استان البرز از جمله کرج با مشارکت بسيجيان و کارکنان بهداشت و درمان اجرايي شد.
وي افزود: در اقدام هماهنگي که فرماندار کرج، شهرداري کرج، اتاق اصناف، شهرداري گرمدره و بعضي از شهرداري هاي شهرهاي اقماري داشتند مقرر شد که مبلغي به عنوان هديه به بسيجيان فعال در طرح شهيد سليماني در کرج اهدا شود.
زنجاني گفت: همزمان با اين تصميم گيري، موضوع هزينه بالاي ترخيص فرزند شهيده فرانک داوودي از يک بيمارستان خصوصي در تهران مطرح شد که با  همسر اين شهيده مدافع سلامت ملاقاتي داشتيم.
فرمانده سپاه ناحيه امام حسين(ع) کرج افزود: شهيد مدافع سلامت فرانک داوودي  که اسفندماه سال گذشته به علت ابتلا به بيماري کوويد ۱۹  در يکي از بيمارستان هاي تهران بستري شده بود به علت وخامت حال پزشکان را بر آن داشت تا عمل سزارين بر روي وي انجام دهند.
وي بيان کرد: فرزند دختر اين شهيده به نام «باران» در هفت ماهگي متولد شد که در اين مدت به دليل نارس بودن در يکي از بيمارستان هاي خصوصي تهران تحت  مراقبت درماني قرار داشت و به همين دليل پدر باران با هزينه سرسام آوري روبرو شد.
زنجاني اضافه کرد: در پي درخواست رييس بيمارستان شهيد مدني به منظور کمک به اين خانواده، موضوع  با فرماندهان و بسيجيان فعال در طرح شهيد سليماني کرج  در ميان گذاشته که با موافقت آن ها مقرر شد که تمام مبالغ هداياي بسيجيان براي ترخيص باران از بيمارستان اهدا شود.
فرمانده سپاه ناحيه امام حسين(ع) کرج با بيان اينکه بخشي از هزينه بيمارستان توسط خانواده پرداخت شده بود، گفت: حدود يک هزار و۴۰۰  بسيجي کرجي فعال در طرح شهيد سليماني هديه ۷۰ ميليون توماني خود را به همين منظور اهدا کردند و روز گذشته باران از بيمارستان ترخيص و  در نبود مادر به آغوش پدر و بستگان رفت.
وي افزود: اين هديه حسن ختامي شيرين براي پايان مرحله اول طرح شهيد سليماني در سال ۱۳۹۹ در کرج شد.
زنجاني گفت: طرح شهيد سليماني در سال ۱۴۰۰ نيز تا ريشه کني بيماري کوويد ۱۹ ادامه خواهد يافت.
شهيده فرانک داوودي  از پرستاران بيمارستان شهيد مدني کرج چهارم اسفندماه سال گذشته بر اثر ابتلا به کوويد۱۹ آسماني شد.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday