نماد آخرین خبر

حمله پلنگ به مرد ۳۶ ساله در بخش پاتاوه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حمله پلنگ به مرد ۳۶ ساله در بخش پاتاوه

ايسنا/ دهيار روستاي سرتنگ رواق، از حمله پلنگ به مردي ۳۶ ساله در ارتفاعات اين روستا در بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا خبر داد.

غفار پريان‌نژاد، دهيار روستاي سرتنگ رواق از حمله يک قلاده پلنگ به مردي ۳۶ ساله خبر داد و اظهار کرد: بنا بر گزارش واصله حدود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه عصر شنبه ۱۴ فروردين ماه ۱۴۰۰ يک جوان که دام خود را براي چرا به ارتفاعات روستا برده بود با يک قلاده پلنگ مواجه شده که پس از حمله به دام‌ها و تلف کردن يکي از دام‌ها، مورد حمله پلنگ قرار گرفته است.
وي افزود: مصدوم پس از حدود ۴۰دقيقه پياده روي توسط حدود ۱۰ نفر از اهالي روستا به نزديک روستا منتقل و سپس با خودرو شخصي به بهداري بخش پاتاوه انتقال داده شد که پس از اقدامات اوليه بلافاصله به بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج اعزام شد.
دهيار روستاي سرتنگ رواق تصريح کرد: فرد مصدوم که از ناحيه دست‌ها و پاهاي خود دچار مصدوميت شده هم اکنون در بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج بستري هست.
پريان‌نژاد با بيان اينکه در اين منطقه پلنگ زياد شده است، بيان کرد: طي يک سال اخير حدود ۵ مورد حمله پلنگ به مردم و دام‌هاي منطقه را داشته‌ايم.


هادي سينايي، مسئول روابط عمومي محيط زيست استان کهگيلويه و بويراحمد در اين خصوص گفت: هنوز گزارش مکتوبي در اين زمينه به محيط زيست ارائه نشده است و اين موضوع را تاييد يا رد نمي کنيم.
وي افزود: اينکه مصدوميت اين فرد ناشي از حمله پلنگ بوده يا نه نياز به بررسي و کار کارشناسي دارد.
گفتني است که روستاي «سرتنگ رواق» همجوار با پارک ملي دناست.



آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today