نماد آخرین خبر

استاندار از جوان فداکار و چهره سال ۹۹ یزد تجلیل کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
استاندار از جوان فداکار و چهره سال ۹۹ یزد تجلیل کرد

ايرنا/ استاندار يزد از عليرضا کريمي يکي از جوانان فداکار شهر زارچ اين استان که با نجات جان کودک هشت ساله زاهداني بهمن ماه سال گذشته در حمله سگ‌هاي ولگرد به عنوان چهره سال ۹۹ انتخاب شد، قدرداني کرد.

محمدعلي طالبي، استاندار يزد با اشاره به اقدام اين جوان گفت: اقدام آقاي کريمي بسيار بزرگ و ارشمند است و گاهي عمق و بزرگي يک اقدام زماني مشخص مي‌شود که فرد در آن موقعيت و شرايط ويژه قرار گيرد و بتواند بهترين تصميم را بگيرد.
وي درباره انتخاب اين جوان فداکار به عنوان چهره سال ۹۹ با راي و نظر مردم افزود: اين انتخاب، نشان دهنده تکريم و قدرشناسي مردم از افرادي است که متعهدانه و ايثارگرانه نسبت به موضوع پيرامون خود واکنش نشان مي‌دهند.
استاندار يزد بر معرفي چهره‌هاي فداکار و ايثارگر استان هم تأکيد کرد و گفت: کار اين جوان به دور از نگاه قوميتي و مذهبي بود و افتخاري براي استان به شمار مي‌آيد.
جوان يادشده ۳۰ بهمن پارسال هنگام بازگشت به منزل از محل کارش با  حمله سگ‌هاي ولگرد به کودک هشت ساله زاهداني در گودي يک ساختمان نيمه ساز مواجه شد و بلافاصله براي نجات جان اين کودک اقدام کرد و متحمل جراحت شد و جان اين همنوع خود را از مرگ حتمي نجات دهد.
 
  
  

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today