نماد آخرین خبر

ساخت شبستان اصلی امامزاده حسین(ع) تا ۲ ماه آینده

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
ساخت شبستان اصلی امامزاده حسین(ع) تا ۲ ماه آینده

صدا و سيما/ مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قزوين گفت: ساخت شبستان اصلي امامزاده حسين(ع) که ۱۳ هزار مترمربع مي‌باشد تا دو ماه آينده اجرايي مي‌شود.

حجت الاسلام سيد مصطفي مجيدي، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قزوين اظهار کرد: در جلسه کارگروه مصوب شد طرح ساخت شبستان اصلي که ۱۳ هزار مترمربع است طي دو تا سه ماه آينده اجرايي مي‌شود و در اين راستا ۱۵ قواره از املاک پيراموني طرح هنوز در بافت صحن باقيمانده که بايد خريداري شود.
وي افزود: نقشه‌ها بايد به تائيد نهايي برسد تا بتوانيم کلنگ عملياتي صحن امامزاده حسين(ع) را به زمين بزنيم که وزارت راه و شهرسازي تعهد کرده که هزينه ساخت صحن را متقبل شود.
حجت الاسلام مجيدي با اشاره به روند طرح توسعه امامزاده حسين(ع) بيان کرد: جلسات کارگروه طرح توسعه امامزاده حسين(ع) به طور منظم در حال برگزاري است و در هر جلسه تلاش مي‌شود موانعي که به صورت قانوني و اداري بر سر راه اين پروژه وجود دارد، برطرف شود تا در يک زمان کوتاه پروژه به سرانجام برسد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قزوين افزود: آورده‌اي که مقرر بود وزارت راه و شهرسازي در بحث تملک در اختيار کارگروه طرح و توسعه قرار دهد به صورت ملکي در اختيار قرار گرفته و امور مربوطه در حال اجراست تا به زودي به وجه نقد تبديل شود تا بتوان با اين وجه، املاک موجود در طرح خريداري شود.
حجت الاسلام مجيدي در ادامه اظهار کرد: پس از خريد کامل املاک موجود در طرح، عمليات اجرايي طرح توسعه آغاز مي‌شود تا مردم به اطمينان برسند که طرح توسعه پس از سال‌ها عملياتي شده است.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قزوين ضمن دعوت از تمام کساني که مجاور امامزاده بوده و ملک آن‌ها در طرح توسعه قرار دارد عنوان کرد: خواهش ما اين است تا به اين طرح، يک نگاه اجتماعي و جمعي و معنوي داشته باشند و در اين مسير به دلايل مختلف مجبور به استفاده از برخي مقررات قانوني نشويم.

آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today