نماد آخرین خبر

آخرین رنگ‌بندی کرونایی در سمنان؛ خداحافظی با قرمزها

منبع
فارس
بروزرسانی
آخرین رنگ‌بندی کرونایی در سمنان؛ خداحافظی با قرمزها

فارس/ جانشين رئيس ستاد مديريت مقابله با کرونا در استان سمنان با تشريح آخرين وضع رنگ‌بندي کرونايي در اين استان گفت: شهرستان‌ قرمز در استان سمنان نداريم.

حبيب‌الله خجسته‌پور، جانشين رئيس ستاد مديريت مقابله با کرونا در استان سمنان با اعلام آخرين وضع رنگ‌بندي کرونايي در استان سمنان اظهار کرد: با توجه به رنگ‌بندي اعلام‌شده توسط ستاد ملي مديريت مقابله با کرونا، با همکاري و همراهي آحاد مردم قانونمند و اخلاق‌مدار استان، سه شهرستان آرادان، سرخه و ميامي در وضع زرد کرونايي قرار دارند.
وي افزود: همچنان شهرستان‌هاي سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه،گرمسارو مهدي‌شهر در شرايط نارنجي قرار گرفته‌اند.

سخنگوي ستاد مديريت مقابله با کرونا در استان سمنان افزود: موفقيت به‌دست‌آمده در تغيير وضع شهرستان‌هاي استان از رنگ قرمز به زرد و نارنجي مرهون همکاري و مساعدت اقشار مختلف مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و ساير دست‌اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان است.
خجسته‌پور با تأکيد بر پرخطر بودن تعدادي از شهرستان‌هاي برخي استان‌هاي هم‌جوار، از مردم قانونمند استان سمنان درخواست کرد تا ضمن پرهيز از هرگونه تردد غيرضروري در استان، به‌هيچ‌وجه به استان‌هاي ديگر و به‌ويژه شهرستان‌هاي داراي وضع قرمز و نارنجي سفر نکنند و با دست‌اندرکاران ستاد مديريت مقابله با کرونا همکاري داشته باشند.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today