نماد آخرین خبر

۱۸ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در بوشهر مهروموم شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۸ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در بوشهر مهروموم شد

باشگاه خبرنگاران/ رئيس مرکز بهداشت بوشهر گفت: ۱۸ واحد صنفي از جمله ساندويچي، قهوه‌خانه، آش فروشي، قنادي، کافه و نانوايي به علت رعايت نکردن اصول بهداشت کرونايي مهروموم شد.

حسن فخرايي، رئيس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بيان کرد: پس از تغيير وضعيت کرونايي اين شهرستان از قرمز به نارنجي و فعال شدن گروه شغلي يک و دو، نظارت بر واحدهاي صنفي افزايش يافت و در ارديبهشت از سه هزار و ۳۰۰ واحد صنفي تهيه و توزيع مواد غذايي بازديد شد.
وي ادامه داد: ۲۲ گروه بازرسي بر روند اجراي دقيق شيوه‌نامه‌هاي ابلاغي از سوي ستاد ملي مقابله با کرونا مبني بر لزوم استفاده شاغلان در واحدهاي صنفي و ارباب‌رجوع از ماسک، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي، و گندزدايي محيط کار، نظارت کردند که بازرسي‌ها منجر به مهروموم شدن ۱۸ واحد صنفي از جمله ساندويچي، قهوه‌خانه، آش فروشي، قنادي، کافه و نانوايي و ارجاع ۵۱ صنف متخلف به مراجع قضايي شد.
رئيس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعيت نارنجي، متصديان مشاغل گروه شغلي سه و چهار همچنان بايد تابع مقررات مربوط به محدوديت‌هاي اين گروه‌هاي شغلي باشند و مشاغل گروه شغلي يک و دو نيز بايد علاوه بر رعايت مقررات بهداشتي، به شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي، به ويژه استفاده از ماسک، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و شستشوي صحيح دست‌ها پايبند باشند.
فخرايي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه شکايات مردمي وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ تماس بگيرند.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar