نماد آخرین خبر

اعلام قیمت جدید شن و ماسه در یزد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
اعلام قیمت جدید شن و ماسه در یزد

صدا و سيما/ رئيس سازمان صمت استان يزد گفت: در جلسه کارگروه تنظيم بازار استان قيمت شن و ماسه مشخص شد.

محمدرضا علمدار يزدي، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد اظهار کرد: هر تن شن و ماسه، با بررسي کميته‌هاي تخصصي به قيمت ۷۰ هزار تومان براي مصرف کننده مصوب شد که هر تن با کيفيت بالا و ارزش افزوده ۴۵ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان هم به کرايه تعلق دارد. 
وي درباره مشکلات گوشت مرغ اظهار داشت: توليد گوشت مرغ در استان يزد تا پيش از ۲۰ ارديبهشت ماه ۱۴۰ تن در روز بود که اين ميزان پس از ۲۰ ارديبهشت به ۸۸ تن رسيد.
رئيس سازمان صمت استان افزود: اگر قيمت گذاري کشوري يعني ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان براي استان‌هاي همجوار هم اعمال شود، ۸۸ تن جوابگوي نياز استان خواهد بود.
علمدار يزدي تصريح کرد: مقرر شد قرارگاه توليد و توزيع گوشت مرغ به صورت روزانه تشکيل جلسه داده و هر روز تصميم‌هاي لازم را بگيرد. نيروي انتظامي نيز از خروج گوشت مرغ بدون مجوز از استان جلوگيري مي‌کند.
وي همچنين از جمع بندي مشکلات و درخواست‌هاي دامداران يزدي و انعکاس اين موارد به تهران براي اطلاع و تصميم گيري خبر داد.
علمدار يزدي با تأکيد بر لزوم تمرکز بر روي بازار استان گفت: همه فعاليت توليدکنندگان، مصرف کنندگان و شبکه‌هاي توزيع بايد شفاف شده و جهاد کشاورزي هم بانک اطلاعات قوي را در اين خصوص تهيه کرده تا ملاک همه برنامه ريزي‌ها و تصميم گيري‌ها باشد.
وي همچنين با اشاره به مشکلات توليدکنندگان شير گفت: بايد اين مشکلات را جمع بندي کرده و براي تصميم در خصوص تغيير قيمت به تهران منعکس شود.

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today