نماد آخرین خبر

امتیاز واگذاری شهرک صنعتی خصوصی در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امتیاز واگذاری شهرک صنعتی خصوصی در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد

ايرنا/ استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اهليت سرمايه‌گذار شهرک صنعتي خصوصي احراز نشد، گفت: امتياز واگذاري اين شهرک به سرمايه‌گذار لغو شد.

اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري در نشست شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي اين استان اظهار داشت: با توجه به اينکه شهرستان خانميرزا از شهرک صنعتي بي‌بهره است و از مطالبات مردم اين منطقه به شمار مي‌رود امتياز اين طرح براي ايجاد شهرک صنعتي عمومي واگذار مي‌شود.
وي افزود: در همين راستا استعلاماتي که تاکنون براي ايجاد شهرک صنعتي خصوصي انجام شده براي تبديل وضعيت به شهرک صنعتي عمومي قابل قبول است و شرکت شهرک‌هاي صنعتي مي‌تواند روند اجراي اين موضوع را پيگيري کند.
عباسي در ادامه به مشکل تامين آب شهرک صنعتي شهرکرد اشاره کرد و گفت: تامين آب داخل شهرک بر عهده شرکت شهرک‌هاي صنعتي است و تا زماني که منبع آب پايدار براي اين منطقه تامين نشود، مي‌طلبد شرکت شهرک‌ها با افزايش تعداد تانکرهاي آبرساني سيار نسبت به رفع اين چالش اقدام کند.
استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: چنانچه شرکت شهرک‌هاي صنعتي در خصوص تامين تعداد تانکرهاي لازم با مشکل تامين منابع مالي مواجه باشد مي‌توان در تامين بخشي از اعتبارات اين شرکت را ياري کرد.
عباسي در خصوص مشکلات زيست‌محيطي کارخانه خميرمايه شهرستان کيار نيز اظهار داشت: در صورتي که اين مشکل بايد زودتر از اين برطرف مي‌شد اما تاکنون اقدامي در اين خصوص انجام نشده است.
بررسي وضعيت واگذاري شهرک صنعتي خصوصي در شهرستان خانميرزا، تشريح وضعيت مشکل تامين آب در شهرک صنعتي شهرکرد و آغاز آبرساني سيار به اين شهرک از ابتداي ارديبهشت، بررسي طرح توسعه پرورش ماهي در قفس سردآبي و گرمابي در درياچه سد کارون ۴ و بيان مشکل اختلال در خطوط مخابراتي شهرک‌هاي صنعتي از مهمترين مباحث مطرح شده در اين نشست بود.


آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday