نماد آخرین خبر

اعلام جزئیات واکسیناسیون کرونا خبرنگاران گیلانی

منبع
ايلنا
بروزرسانی
اعلام جزئیات واکسیناسیون کرونا خبرنگاران گیلانی

ايلنا/ مديرعامل خانه مطبوعات گيلان از جزئيات واکسيناسيون خبرنگاران گيلان بر اساس اولويت اعلامي ستاد ملي کرونا خبر داد.

ابراهيم بهمني مديرعامل خانه مطبوعات گيلان با بيان اينکه رسانه‌ها يکي از گروه‌هاي درگير با ويروس کرونا بوده است، اظهار کرد: از اولين روزهاي شيوع کرونا در گيلان، اصحاب رسانه پاي کار مبارزه با اين ويروس بوده و به آرامش رسيدن جامعه در ايام کرونايي کمک کردند.
وي با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ايجاد اميد و آرامش در جامعه در روزهاي کرونايي، گفت: در روزهايي بسياري از مردم از ترس ويروس کرونا در منازل خود قرنطينه بودند، اصحاب رسانه اين استان به مراکز درماني و بيمارستان‌ها رفته و با نشان دادن فداکاري‌هاي کادر درمان اميد و انگيزه را به جامعه تزريق کردند.
مديرعامل خانه مطبوعات گيلان از قرارگيري خبرنگاران در ليست فاز سوم تزريق واکسن کرونا در اين استان خبر داد و افزود: در فاز سوم تزريق واکسن کرونا، خبرنگاراني که در نشست‌ها حضور و ضمن مصاحبه مستقيم با افراد در برنامه‌هاي خبري شرکت مي‌کنند در نوبت واکسن کرونا در گيلان قرار گرفتند.
بهمني با تاکيد بر اينکه رسانه‌هاي مکتوب و غير مکتوب گيلان بايد بر اساس اولويت‌ها خبرنگاران خود را مشخص کنند، تصريح کرد: در سهميه اعلام شده براي گيلان ضمانتي در واکسيناسيون تمامي خبرنگاران وجود نداشته و رسانه بايد به ترتيب اولويت افراد را مشخص کنند.
وي با اعلام سهميه هر رسانه براي تزريق واکسن کرونا در گيلان گفت: بر اساس آمار، روزنامه‌هاي محلي ۶، نمايندگي خبرگزاري‌ها پنج، سايت‌هاي خبري چهار، هفت‌نامه‌ها دو و نمايندگي روزنامه‌هاي سراسري دو و ساير رسانه‌ها يک سهميه تزريق واکسن کرونا را دارا هستند.
به گفته مديرعامل خانه مطبوعات گيلان اگر رسانه‌اي بيشتر از سهميه اعلام شده خبرنگار ميداني جا مانده دارد مي‌تواند در ذيل سهميه معرفي شده اسامي آنان را قيد کند تا در صورت دريافت سهميه واکسن کروناي بيشتر اقدامات لازم در اين باره انجام شود.

آخرين خبر گيلان در اينستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today