نماد آخرین خبر

تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار سنندج از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

منبع
مهر
بروزرسانی
تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار سنندج از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مهر/ مديرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هم اکنون ۸۸ درصد روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار سنندج از نعمت گاز بهره مند هستند که اين مهم تا پايان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسيد.

احمد فعله‌گري، مديرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: شهرستان سنندج داراي ۱۸۹ روستاي بالاي ۲۰ خانوار بوده که در حال حاضر ۱۶۷ روستا معادل ۸۸ درصد از گاز طبيعي بهره‌مند هستند.
وي افزود: عمليات گازرساني در هشت روستاي اين شهرستان در حال اجرا بوده و کارهاي مطالعاتي در ۱۴ روستاي باقيمانده هم در دست اقدام است.
مديرعامل شرکت گاز استان کردستان تصريح کرد: با گازرساني به هشت روستاي در حال اجرا، آمار روستاهاي بهره‌مند از گاز در سنندج تا ۲ ماه آينده به ۹۲ درصد افزايش مي‌يابد و تا پايان سال جاري اين مهم به ۱۰۰ درصد خواهد رسيد.
فعله گري به سخت‌گذر بودن اغلب روستاهاي سنندج اشاره و گفت: عمليات گازرساني در بخش کلاترزان سنندج با توجه به شرايط توپوگرافي منطقه بسيار سخت بوده و براي گازرساني به هر واحد مسکوني، بيش از ۲۰۰ ميليون ريال هزينه مي‌شود.
وي اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۴ هزار مشترک در شهرستان سنندج از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند که تا پايان سال جاري اين تعداد مشترکين افزايش چشمگيري خواهد داشت.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online