نماد آخرین خبر

استاندار ایلام: قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی هیچ توجیه منطقی ندارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
استاندار ایلام: قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی هیچ توجیه منطقی ندارد

تسنيم/ استاندر ايلام در واکنش به قطعي مکرر برق در استان ايلام و گلايه‌هاي مردمي گفت: قطعي مکرر برق بدون اطلاع قبلي هيچ توجيه منطقي ندارد.

محمد نوذري، استاندر ايلام در پاسخ به اين سئوال که "چرا در هفته اخير قطعي‌هاي مکرر برق در استان ايلام افزايش پيدا کرده است؟" اظهار داشت: به شرکت توزيع منطقه‌اي برق ايلام تأکيد شده است تا نسبت به قطعي‌هاي برق حساس و اعمال مديريت کند.
استاندار ايلام گفت: علاوه بر مديريت خاموشي‌ها و قطعي برق برق مصرفي خانوار، بيمارستان‌ها و مراکز مهم و حساس که با مردم و ارباب و رجوع سروکار دارند نيز مورد تأکيد قرار گرفته است تا تامين برق اين اماکن در اولويت باشد.
وي به گلايه شهروندان از قطع مکرر برق بدون اطلاع قبلي اشاره کرد و گفت: قطعي مکرر برق بدون اطلاع قبلي هيچ توجيه منطقي ندارد.
اعلام زمان قطعي برق به مردم و رعايت عدالت در قطعي برق بين مناطق مختلف استان، نظارت بر کاهش برق مصرفي ادارات از ديگر موارد مورد تاکيد استاندار ايلام بود که  به شرکت توزيع برق استان ايلام تذکر داده شد.
وي در اين ارتباط خاطر‌نشان کرد: مردم نيز لازم است با رعايت الگوي مصرف به ثبات وضعيت موجود و کاهش ميزان مصرف برق در استان کمک کنند.
نوذري در ادامه يادآورشد: دستگاه‌هاي دولتي و وابسته به دولت در صورت بي توجهي به الگوي مصرف برق، بدون اغماض برق آنان قطع خواهد شد و از طرفي شرکت توزيع برق استان  موظف است با تشکيل تيم نظارتي بر مصرف برق ادارات نظارت و آنان را مجاب بر آن کند که در اوج پيک مصرف برق، برق مورد نياز خود را از طريق ژنراتور تامين کنند.


آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/