نماد آخرین خبر

آمار کرونای استان همدان در ۲ خردادماه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمار کرونای استان همدان در ۲ خردادماه

ايرنا/ سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي استان همدان گفت: با فوت هفت بيمار مبتلا به کوويد۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفيان استان از ابتداي شيوع اين ويروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسيد.

محمد طاهري، سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي استان همدان با اشاره به آمار فوق اظهار کرد: ۱۰۱ نفر ديگر در ۲۴ ساعت گذشته در اين استان به بيماري کوويد۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بيماران سرپايي مثبت از ابتداي اپيدمي ويروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۹۴۸ نفر و بيماران بستري مثبت به ۱۷ هزار و ۴۷ نفر رسيد.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي استان همدان درباره آخرين وضعيت بيماران کرونايي در شهرستان‌هاي استان همدان نيز گفت: شمار بيماران کرونايي بستري(از ابتداي همه گيري ويروس کرونا تاکنون) در بيمارستان‌هاي اسدآباد ۷۶۰، بهار ۹۳۴، تويسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۶، درگزين ۲۷۱، فامنين ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۹۱ نفر است.
وي افزود: همچنين تاکنون سه هزار و ۵۴ نفر در ملاير، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۴۱۰ نفر نيز در شهرستان همدان به اين ويروس مبتلا و بستري شده اند.
وي يادآور شد: هم اينک از نظر رنگ بندي ۹ شهرستان استان همدان در وضعيت نارنجي و شهرستان فامنين نيز در وضعيت زرد کرونايي قرار دارد.

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today