نماد آخرین خبر

آدم ربایان کاشان کم‌تر از ۲ ساعت دستگیر شدند

منبع
بروزرسانی
آدم ربایان کاشان کم‌تر از ۲ ساعت دستگیر شدند

پايگاه اطلاع رساني پليس/ جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي يک باند آدم ربايي که فردي 55 ساله را ربوده بودند در کم تر از دو ساعت خبر داد.

محمدرضا هاشمي فر، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: پس از اعلام يک مورد آدم ربايي در شهرستان "کاشان" بلافاصله گروهي مجرب از ماموران پليس آگاهي و امنيت عمومي اين فرماندهي وارد عمل شدند.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد فردي 55 ساله توسط سه نفر با تهديد سلاح سرد و به وسيله يک سواري پرايد ربوده شده است.
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان ادامه داد: با اقدامات تخصصي انجام شده مشخص شد اين افراد در محور "کاشان- نطنز" در حال تردد هستند که با همکاري ماموران شهرستان نطنز خودروي آنها شناسايي و متوقف شد.
اين مقام انتظامي اظهار کرد: در اين خصوص سه آدرم ربا که دو نفر از آنها مرد و ديگري زن بود دستگير و انگيزه خود را نيز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.
هاشمي فر با اشاره به اينکه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، تصريح کرد: در اين خصوص پرونده اي تشکيل و همه متهمان براي اقدامات قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطرنشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را برهم زنند و در صورت به‌روز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانوني مي شود.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar