نماد آخرین خبر

باشگاه ماشین‌ سازی واگذار شد

منبع
بروزرسانی
باشگاه ماشین‌ سازی واگذار شد

اهرخبر/ طي جلسه‌اي با حضور نماينده محمدرضا زنوزي، اداره کل ورزش و جوانان و هيئت فوتبال آذربايجان شرقي امتياز تيم ماشين‌سازي تبريز به يونس قرباني واگذار شد.

بعد از اعلام آمادگي محمدرضا زنوزي مالک باشگاه ماشين‌سازي شهريار تبريز براي واگذاري اين تيم، پيشنهاداتي براي انتقال مالکيت دريافت شد و در ابتداي امر تمامي پيشنهادات براي تأييد صلاحيت به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده شد و در نهايت يونس قرباني با تأييد صلاحيت مراجع ورزشي استان به‌عنوان خريدار پاي ميز مذاکره نشست.
تيم ماشين‌سازي تبريز با سهميه ليگ برتري باشگاه گسترش فولاد تبريز در دو فصل اخير فعاليت کرده است و همانطور که محمدرضا زنوزي در صحبت‌هاي اخير خود اعلام کرده بود، اين انتقال بدون هيچ چشمداشتي انجام شده و او از تمامي منافع حاصل از برند ماشين‌سازي و سهميه ليگ برتري گسترش فولاد چشم‌پوشي کرد و به جهت همراهي با خريداران جديد، اين انتقال با تأييد اداره کل ورزش و جوانان و هيئت فوتبال استان و بدون دريافت هيچ مبلغي از سوي زنوزي نهايي شد.
در اين جلسه ايوب بهتاج، مديرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي، جواد ششگلاني، رئيس هيئت فوتبال استان آذربايجان شرقي، حامد نجفي، مديرعامل باشگاه و نماينده تام‌الاختيار مالک باشگاه،محمدرضا زنوزي و يونس قرباني خريدار و مالک جديد باشگاه حضور داشته و صورت‌جلسه واگذاري به امضا طرفين رسيد.
محمدرضا زنوزي در گفت‌وگويي تلفني با اعلام حمايت خود از ورزش آذربايجان شرقي تا پايان فصل جاري، استاديوم سردار شهيد حاج قاسم سليماني واقع در مجتمع ورزشي اقتصادي بنيان ديزل را براي ديدارهاي خانگي ماشين سازي به صورت رايگان در اختيار اين تيم قرار دادند.
انتقال امتياز تيم ماشين‌سازي تبريز از محمدرضا زنوزي مطلق به يونس قرباني قطعي بوده است و تمامي مسائل حقوقي از اين تاريخ برعهده خريدار خواهد بود.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today