نماد آخرین خبر

آب برخی از نقاط شهر دوگنبدان دوشنبه قطع می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آب برخی از نقاط شهر دوگنبدان دوشنبه قطع می‌شود

ايرنا/ مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب کهگيلويه و بويراحمد گفت:آب آشاميدني برخي مناطق شهر دوگنبدان از ساعت هفت صبح تا ۱۹ روز دوشنبه سوم خرداد به مدت ۱۲ سـاعت قطع مي شود.

علي محمد غريبي، مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به دليل شکستگي خط انتقال آبرساني ۳۰ اينچ از مبدا ايستگاه پمپاژ مجتمع آبرساني امامزاده جعفر به سمت شهر دوگنبدان قصد انجام عمليـات تعميرات شکستگي و بهسازي خط انتقال مورد نظر را دارد.
وي افزود: آب آشاميدني مناطق و محلات نيمه شرقي شهر دوگنبدان حدفاصل بولوار حضرت ولي عصر(عج) و زيرگذر تا سينما قدس شامل خيابان هاي شهيد بلاديان، شهيد اميني، مدرس مرکزي، مدرس شرقي و مناطق و محلات کيامرثي، سادات، رادک، شهيد رجائي، ترمينال، بلوار بعثت، پانصد دستگاه(سمت راست و مستقيم) و شهرک هاي معلم، بهارستان، گلستان، هدايت، خليج فارس، شهرک نفت(شمالي و جنوبي) و تمامي منازل مسکوني مجتمع هاي مسکن مهر(پادگان و شاکري) و دانشگاه هاي آزاد اسلامي و پيام نور و دانشکده نفت و گاز و بيمارستان بي بي حکيمه(س) قطع خواهد شد.
غريبي تصريح کرد: همچنين در اين مدت به دليل خاموشي در ايستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر افت فشار آب در روستاهاي سراب ننيز،  آب شيرين و پشه کان نيز دور از انتظار نيست.
مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان کهگيلويه و بويراحمد افزود:  با توجه به وضعيت آب و هواي گرم حاکم بر منطقه مورد نظر و همچنين وضعيت کرونايي موجود، تمامي اکيپ هاي اتفاقاتي و نيروهاي فني آبفا در شهرستان گچساران با پشتيباني ستادي به‌ويژه پشتيباني حوزه معاونت بهره برداري و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند کرد در کمترين زمان ممکن عمليات تعميرات مورد نظر انجام شود.
وي از ساکنان شهر دوگنبدان و روستاهاي مذکور خواست تدابير لازم را قبل از قطعي آب نسبت به ذخيره سازي آب مورد نياز و همچنين همکاري هاي مقتضي را نسبت به صرفه جوئي در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به عمل آورند.
غريبي تصريح کرد: تا ساعاتي پس از اتمام تعميرات و وارد مدار بهره برداري شدن خط انتقال آبرساني، افت فشار آب در شبکه هاي توزيع وجود دارد که لازم است مشترکان از هرگونه دستکاري شيرآلات و تاسيسات آبرساني جدا پرهيز کنند تا فشار آب در کمترين زمان به روال معمول و عادي برگردد.
مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب کهگيلويه و بويراحمد افزود: کاهش شديد نزولات جوي در سال آبي جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان  زنگ خطر تنش آبي را به صدا درآورده و توجه به نقشه آبي کشور نيز مؤيد اين نگراني است که بحران آب و نوسانات و خاموشي هاي برق جدي بوده و شرايط ايجاب مي کند تمامي مشترکان در مصرف آب و برق صرفه جويي کنند.
وي اظهار کرد: راه برون رفت از روزها و ماه هاي سخت پيش روي و به‌ويژه گذر از تابستان سخت امسال سازگاري با کم آبي و صرفه جويي در مصرف آب و برق است و ازتمامي مردم ساکن در شهرها و روستاهاي کهگيلويه و بويراحمد انتظار مي رود همکاري هاي لازم را نسبت به ترويج فرهنگ مصرف بهينه آب و برق به عمل آورند.

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today