نماد آخرین خبر

خاموشی‌های اهواز بر اساس برنامه اعمال می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
خاموشی‌های اهواز بر اساس برنامه اعمال می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق اهواز با اشاره به اعمال خاموشي‌ها در اهواز براساس برنامه ريزي گفت: جدولي در اين رابطه در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

حسن کريمي، مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق اهواز اظهار کرد: همه ظرفيت‌هاي فني و کارشناسي شرکت توزيع نيروي برق اين کلانشهر به منظور جلوگيري از بروز هرگونه خاموشي به کار گرفته شده است.
او اظهار کرد: براي عبور از پيک تابستان، با توجه به شرايط دمايي اهواز نيازمند همکاري همه جانبه مشترکان هستيم، زيرا در صورت همکاري نکردن مشترکان، عبور از اين شرايط ممکن نخواهد بود.
کريمي با اشاره به انتشار جدول خاموشي‌هاي احتمالي برق کلانشهر اهواز، بيان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در تامين برق و به منظور جلوگيري از بروز قطعي گسترده، طبق جدول برنامه زمان‌بندي خاموشي روزانه مندرج در سايت www.aepdco.ir اقدام به اعمال خاموشي کنترل‌شده خواهد شد.
اين مقام مسئول ادامه داد: در فصل گرم امسال با توجه به کاهش چشمگير ذخيره آب سد‌هاي استان خوزستان، توليد برق با کاهش شديد مواجه شده است و در اين زمينه از مردم اهواز که همواره همراه صنعت برق در کنترل مصرف برق بوده‌اند درخواست داريم، با کاستن مصرف خود ما را در تامين برق کلانشهر اهواز ياري کنند.
 
 
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today