نماد آخرین خبر

دستگیری مخلان امنیت معدن آلبلاغ اسفراین

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری مخلان امنیت معدن آلبلاغ اسفراین

فارس/ فرمانده انتظامي اسفراين از شناسايي و دستگيري مخل نظم امنيت عمومي معدن آلبلاغ خبر داد.

سرهنگ مجيد يگانه پور، فرمانده انتظامي اسفراين اظهار کرد: در پي اعلام پليس امنيت عمومي شهرستان مبني بر ايجاد درگيري‌هاي متعدد در معدن آلبلاغ، دستگيري عامل اصلي درگيري مسلحانه منجر به قتل معدن آلبلاغ به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي و يگان امداد قرار گرفت.
وي با اشاره به اينکه در بررسي‌هاي به‌عمل‌آمده از سوابق اين فرد مشخص شد که داراي چندين فقره سابقه کيفري و تحت تعقيب است،گفت: با هماهنگي مقام قضايي و در پي انجام يک عمليات غافلگيرانه متهم به همراه ۳ نفر از همدستانش در مخفيگاهشان دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.
فرمانده انتظامي اسفراين با بيان اينکه مأموران در بازرسي از محل مخفيگاه متهمان مقداري مواد مخدر از نوع ترياک و مقاديري مشروبات الکلي کشف کردند، خاطرنشان کرد: در اين عمليات ۲دستگاه خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل شد.
سرهنگ يگانه پور بابيان اينکه با مخلان نظم و امنيت باقدرت برخورد خواهيم کرد، تصريح کرد: متهمان بعد از تکميل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و از آنجا روانه زندان شدند. 
وي از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره