نماد آخرین خبر

بازدید استاندار مرکزی از طرح‌های عمرانی محلات

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
بازدید استاندار مرکزی از طرح‌های عمرانی محلات

صدا و سيما/ استاندار مرکزي در سفر به شهرستان محلات از چند پروژه عمراني بازديد و بر پيگيري مشکلات اين طرح ها تاکيد کرد.

سيدعلي آقازاده، استاندار مرکزي و جمعي از مسئولان شهرستان محلات ابتدا از سالن يک هزار نفري ورزشي که پس از سه سال آماده بهره برداري شده بازديد و مقرر شد با پيگيري مشکلات جزئي، خرداد ماه به بهره برداري برسد.
بازديد از پروژه هاي شهري وکمربندي هاي اين شهرستان، پيگيري مشکلات اتحاديه تريکو بافان و پيگيري مشکل زمين مسکن ملي اين شهرستان از جمله بازديدها و برنامه هاي استاندار در محلات بود.
استاندار مرکزي در بازديد از پروژه هاي شهري محلات گفت: تلاشهايي که انجام داده بازگشايي و احداث مسيرهاي که مي تواند برخي از گره هاي ترافيکي شهر محلات را روان بکند انجام شده که در حدود ۶ ميليارد تومان هزينه شده و مورد بازديد قرار گرفت اين پروژه نيز در حدود ۹۰ درصد انجام شده کل سطح آسفالت و جدول گذاري انجام شده کارهاي خاکي مثل فضاي سبز و پياده راه مانده که اميدوارم آنهم به زودي تا يک ماه آينده آماده و مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
آقازاده همچنين اضافه کرد: يکي از مشکلات شهرستان محلات بحث تريکو بافي بود که متاسفانه در سنوات گذشته با مشکلات عديده‌اي مواجه شده‌اند و  در بازديدي که از اين مجموعه داشتيم خوشبختانه ده هکتار زمين به صورت کاملا مستقل در اختيار اتحاديه تريکو بافي اين شهرستان قرار گرفته و اميدواريم با همکاري فرماندار محترم و اداره راه و شهرسازي به سرعت کارهاي باقيمانده واگذاري اين زمين انجام شود.

 

 

آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today