نماد آخرین خبر

تعداد بیماران کرونایی بستری در گلستان به ۳۱۰ نفر رسید

منبع
مهر
بروزرسانی
تعداد بیماران کرونایی بستری در گلستان به ۳۱۰ نفر رسید

مهر/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي گلستان گفت: روند کاهشي شيوع کرونا در گلستان از هفته هاي گذشته آغاز شده و هم اکنون ۳۱۰ بيمار در مراکز درماني سطح استان بستري هستند.

عبدالرضا فاضل رئيس دانشگاه علوم پزشکي گلستان شامگاه يکشنبه در گفتگوي خبري اظهارکرد: روند کاهشي شيوع کرونا در گلستان از هفته هاي گذشته آغاز شده و با توجه به سويه هاي جديدي که وارد کشور شده اميدواريم با رعايت پروتکل هاي بهداشتي از سوي مردم اين روند کاهشي ادامه داشته باشد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي گلستان افزود: هم اکنون ۳۱۰ بيمار در مراکز درماني سطح استان بستري هستند که ۶۶ نفر از آنها در آي سي يو تحت مراقبت بوده و ۲۶ بيمار هم به دستگاه ونتيلاتور متصل هستند.
وي ادامه داد: در پيک چهارم کرونا تعداد بستري هاي کرونايي به حدود ۷۰۰ نفر رسيده بود که هم اکنون کاهش حدود ۶۰ درصدي را شاهد هستيم.
فاضل گفت: در حال حاضر سه شهرستان گرگان، کردکوي و علي آبادکتول در وضعيت نارنجي و مابقي شهرستان هاي گلستان در وضعيت زرد قرار دارند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي گلستان با بيان اينکه واکسيناسيون افراد بالاي ۷۰ سال در استان آغاز شده است، افزود: کار تزريق عمومي واکسن در استان در ۳۵ مرکز انجام مي‌شود.
طبق گفته وي تاکنون ۴۰ هزار دوز واکسن نوبت اول در گلستان تزريق شده است.

آخرين خبر گلستان در اينستاگرام :
Instagram.com/golestan_today