نماد آخرین خبر

برق هیچ بیمارستانی در تهران قطع نمی‌شود

منبع
رکنا
بروزرسانی
 برق هیچ بیمارستانی در تهران قطع نمی‌شود

رکنا/ مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ گفت: برق مراکز حساس درماني و بيمارستان‌ها به طور مستمر تامين و تحت هيچ شرايطي قطع نخواهد شد.

حسين صبوري مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ به تشريح بروز خاموشي‌هاي اخير در پايتخت پرداخت و اظهار کرد: به دليل شرايط اقليمي و کاهش شديد بارندگي‌ها در سال جاري و هم چنين تامين برق از طرف نيروگاه‌هاي برق آبي، متاسفانه خاموشي‌هاي پراکنده‌اي در سطح پايتخت به وجود آمده است که با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين مشکلات مرتفع خواهد شد.
طبق اعلام شرکت توزيع برق تهران، وي با بيان اين که اين شرکت با تمام توان در حال خدمت رساني به شهروندان است، تاکيد کرد : تامين برق مراکز درماني از مهم‌ترين اولويت‌هاي اين شرکت است و تاکنون برق هيچ بيمارستاني در تهران قطع نشده و برنامه قطع برق اين شرکت شامل سازمان‌ها و مراکزي است که علي رغم اخطارهاي مکرر مصرف برق خود را کاهش نداده‌اند و به همين علت برق آن‌ها قطع شده است.
صبوري با بيان اين که شرايط سال جاري در حوزه انرژي بسيار حساس است، خاطرنشان کرد: اين شرکت تمام تلاش خود را براي جلوگيري از بروز هرگونه خاموشي به کار بسته است و شهروندان براي مطلع شدن از وضعيت قطعي برق، مي‌توانند جدول روزانه خاموشي‌هاي احتمالي برق پايتخت را در سايت شرکت مشاهده کنند.

آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran