نماد آخرین خبر

فرماندار کرج: راه‌اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرماندار کرج: راه‌اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی ممنوع است

ايرنا/ معاون استاندار البرز و فرماندار ويژه کرج با بيان اينکه راه اندازي کارناوال و کاروان هاي تبليغاتي ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهاي انتخاباتي نيز نياز به مجوز دارد و هر گونه تجمع در فضاهاي بسته در ستادها ممنوع است.

غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ويژه کرج اظهار کرد: دستور العمل تبليغات انتخابات به فرمانداري ها ابلاغ نشده، اما راه‌اندازي کارناوال ها و کاروان‌هاي تبليغاتي ممنوع و تجمع در فضاهاي بسته در ستادها نيز منع داشته و نقض قوانين و پروتکل‌هاي بهداشتي در شرايط کرونا به شمار مي رود.
وي اضافه کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت به ازاي هر يک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر ۳۰ درصد از ظرفيت مکان ها بايد مورد استفاده قرار گيرد.
قاسم پور عنوان کرد: همچنين در فضاهاي باز مانند استاديوم ها و سالن هاي ورزشي روباز و فضاي باز مراکز آموزش عالي و مدارس، اين امکان وجود دارد که ضمن رعايت پروتکل هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي و زدن ماسک، نامزدهاي انتخاباتي بتوانند سخنراني هاي خود را برگزار کنند.
فرماندار ويژه کرج با بيان اينکه جزئيات نحوه استفاده از اماکن مذکور و منع تبليغات در شرايط کرونايي طي روزهاي آتي اطلاع رساني خواهد شد؛ گفت: در تبليغات نامزدها، اصل بر تبليغات سالم با اولويت حفظ سلامتي مردم و تجمع هاي حداقلي درنظر گرفته شده و هرگونه تجمع در فضاهاي بسته مانند مساجد، سالن هاي اجتماع، مساجد، تالارهاي پذيرايي و سالن‌هاي ورزشي سربسته، ممنوع است.
وي با بيان اينکه بايستي زمينه حضور حداکثري مردم در انتخابات فراهم و همين گونه نيز خواهد شد خاطرنشان کرد: مردم مومن و انقلابي ما انتخاباتي باشکوهي را در روز جمعه ۲۸ خردادماه رقم خواهند زد، در اين بين انتخابات بايد هرچه شفاف تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامي قرار بگيرد.
قاسم‌پور تعامل و اعتماد بين دستگاه ها را عاملي براي تسهيل برگزاري انتخابات دانست و گفت: به بهترين شکل با رعايت امانتداري انتخابات را برگزار کنيم .

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday