نماد آخرین خبر

بازگشت به کار ۱۸۷۴ نفر از کارگران خراسان شمالی با اقدامات قضایی

منبع
مهر
بروزرسانی
بازگشت به کار ۱۸۷۴ نفر از کارگران خراسان شمالی با اقدامات قضایی

مهر/ رئيس کل دادگستري خراسان شمالي از احيا و جلوگيري از تعطيلي ۱۱۴ واحد توليدي خبر داد و گفت: اين اقدامات موجب بازگشت به کار هزار و ۸۷۴ کارگر شد.

حجت الاسلام والمسلمين اسدالله جعفري، رئيس کل دادگستري خراسان شمالي با بيان اينکه از سال ۹۶ تا کنون تعداد ۳۱۷ فقره بازديد ميداني از واحدهاي توليدي استان صورت گرفته، اظهار کرد: مشکلات توليدکنندگان در جريان اين سازوکار ميداني به دقت مورد بررسي برقرار گرفته و حسب مورد در نتيجه پيگيري‌هاي متعدد، مشکلات بسياري از واحدهاي توليدي مرتفع و يا در حال رفع شدن است.
وي از احيا و جلوگيري از تعطيلي ۱۱۴ واحد توليدي خبر داد و گفت: اين اقدامات موجب بازگشت به کار هزار و ۸۷۴ کارگر شد.
رئيس کل دادگستري خراسان شمالي افزود: علاوه بر اين، به مشکلات حدود ۷۹۰ نفر از مديران واحدهاي توليدي نيز طي جلسات اختصاصي ستاد استاني اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دادگستري کل استان رسيدگي شد و منطبق با موارد و مصاديق موضوعات مطروحه دستورهاي لازم صادر و اقدام مقتضي به انجام رسيد.
حجت الاسلام جعفري عنوان کرد: در بسياري از موارد و در جايي که دستگاه قضائي مي‌توانست نقش سازنده و راهگشا داشته باشد، به واحدهاي توليدي مساعدت شد و اين فرايند با قوت در حال پيگيري است؛ به طوري که يکي از مهمترين اولويت‌هاي دستگاه قضائي استان در سال ۱۴۰۰ بهبود بيش از پيش سازوکار حمايتي از توليد و سرمايه گذاري در استان است.
وي با انتقاد از عملکرد ضعيف برخي نهادها و سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي که در حوزه توليد وظايف ذاتي و قانوني دارند، گفت: علاوه بر تقويت رويکرد حمايتي از توليدکنندگان، گام‌هاي راهبردي و عملي بسيار جدي توسط بانک‌ها برداشته شود.
رئيس کل دادگستري خراسان شمالي بيان کرد: رونق و شکوفايي اقتصادي و بهبود فضاي کسب و کار در گرو حمايت تمام قد تمامي دستگاه هاست و طبعاً چنانچه توليد رونق داشته باشد مي‌توان با اشتغال‌زايي مناسب ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي فراواني که اين استان دارد را به کار گرفت و استان خراسان شمالي را به عنوان يکي از قطب‌هاي توسعه اقتصادي کشور معرفي کرد.

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today