نماد آخرین خبر

جوانان بافق با ازدواج آسان زمین دریافت می‌کنند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جوانان بافق با ازدواج آسان زمین دریافت می‌کنند

ايرنا/ فرماندار بافق گفت: جواناني که سال ۱۴۰۰ از طريق ازدواج آسان، زندگي مشترک خود را شروع کنند يک قطعه زمين در چارچوب طرح مسکن ملي با موافقت ستاد استان و اداره کل راه و شهرسازي يزد دريافت مي‌کنند.

سيدمهدي طلائي مقدم، فرماندار بافق در اين رابطه توضيح داد: با واگذاري زمين به زوج هاي جوان تلاش مي‌کنيم تا اميد به خانه‌دارشدن جوانان تقويت شود.
وي تصريح کرد: در اجراي اين طرح و پرداخت تسهيلات بانکي به زوج‌هاي جوان و دريافت وام ازدواج در سال جاري قسمت عمده اي از مشکلات مسکن اين قشر در شرايطي که قيمت زمين در شهر گران است، رفع شود.
رئيس شوراي ورزش و جوانان بافق خاطرنشان کرد: با مديريت صحيح و ساماندهي مخارج ازدواج و هزينه کمتر، مي توان بهترين برنامه‌هاي فرهنگي را براي شروع زندگي جوانان فراهم کرد.
وي به شيوع ويروس کرونا و مزاياي ترويج ازدواج آسان در جامعه اشاره کرد و گفت: در اين دوران، آمار ازدواج افزايش يافت و يکي از دلايل آن ترويج ازدواج‌هاي آسان، پيشگيري از ريخت و پاش  و جلوگيري از هزينه‌هاي زائد و گزاف است.
طلائي مقدم با تاکيد بر فرهنگ سازي و رونق ازدواج آسان در جامعه تصريح کرد: با مديريت صحيح و ساماندهي مخارج ازدواج و هزينه کمتر، مي توان بهترين برنامه‌هاي فرهنگي را براي شروع زندگي جوانان فراهم کرد.
همچنين وي با اشاره به ظرفيت بالاي شهرستان در صنعت گردشگري، گفت: در حوزه گردشگري بافق، هيچ محدوديتي براي سرمايه گذاري و هزينه کرد براي رونق و توسعه اين صنعت وجود ندارد.
طلائي مقدم با تاکيد بر احترام به فرهنگ و آداب و رسوم مردم منطقه خاطرنشان کرد: در شهرستان به دنبال مسافر نيستيم، ما به دنبال گردشگر هستيم، اگر فردي به بافق آمد بايد فرهنگ و آداب اين ديار تاريخي را بداند و آن را حفظ کند.

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today