نماد آخرین خبر

۲ بیمار مبتلا به کرونا در کاشان جان باختند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۲ بیمار مبتلا به کرونا در کاشان جان باختند

ايرنا/ مدير روابط ‌عمومي دانشگاه علوم پزشکي کاشان گفت: دو زن ۷۳ و ۸۴ ساله در ۲۴ ساعت گذشته در مرکزهاي درماني کاشان و آران و بيدگل جان باختند.

مريم اميدي، مدير روابط ‌عمومي دانشگاه علوم پزشکي کاشان اظهار کرد: شمار بستري مبتلايان کرونا در شهرستان‌هاي کاشان و آران و بيدگل ۱۴۵ نفر است که ۱۲۵ بيمار در کاشان و ۲۰ بيمار در آران و بيدگل بستري تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
وي موارد بستري بيماران کوويد ۱۹ در بخش مراقبت‌هاي ويژه مرکزهاي درماني منطقه کاشان را ۲۹ نفر اعلام و اضافه کرد: ۲۵ نفر از بيماران در کاشان و چهار نفر در آران و بيدگل بستري هستند.

ثبت ۴۴ مورد جديد کرونا در منطقه کاشان 
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي کاشان ابراز کرد: شمار آزمايش مثبت ويروس کرونا در شهرستان‌هاي کاشان و آران و بيدگل با ثبت ۴۴ مورد جديد به ۲۳ هزار و ۵۴۸ نفر رسيد.
وي افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بيمار جديد حاد تنفسي در منطقه کاشان بستري شدند که از اين تعداد ۱۹ نفر با سن از ۱۷ سال تا ۹۰ سال در کاشان و چهار نفر از آران و بيدگل با سن ۵۶ تا ۸۳ سال تحت مراقبت و درمان هستند.
اميدي گفت: از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۱۷۳ هزار و ۸۴ نفر به مرکزهاي بستري، تشخيص سرپايي و درماني شهرستان‌هاي آران و بيدگل و کاشان مراجعه کردند.
وي ادامه داد: در اين مدت، ۱۱ هزار و ۳۲۹ بيمار حاد تنفسي از بيمارستان‌هاي کاشان و آران و بيدگل ترخيص شدند.
به گفته مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي کاشان، ۲۳۴ بيمار به درمانگاه دانشگاه علوم پزشکي کاشان مراجعه کردند.
اميدي اضافه کرد: ۷۳۵ نفر نيز شمار پذيرش بستري موقت در مرکزهاي ريفرال(زير مجموعه) اين دانشگاه است.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today