نماد آخرین خبر

۱۷۶ کیلوگرم تریاک در محور لردگان به بروجن کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۷۶ کیلوگرم تریاک در محور لردگان به بروجن کشف شد

ايرنا/ فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري ۹ سوادگر مرگ و کشف ۱۷۶ کيلوگرم ترياک در محور لردگان به بروجن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهي، فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان موادمخدر در امر قاچاق مواد مخدر، رسيدگي به موضوع در دستورکار پليس قرار گرفت.
وي اظهار داشت: ماموران پليس در هماهنگي با مقام قضايي با زيرپوشش قرار دادن محورهاي مواصلاتي، سه دستگاه خودروي حامل مواد مخدر را متوقف و ۹ قاچاقچي مواد مخدر را دستگير کردند.
به گفته وي، در بازرسي از خودروهاي توقيفي ۱۷۶ کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه‌اي در خودروها جاسازي شده بود، کشف شد و متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
امان‌اللهي گفت: از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۸۰۲ کيلوگرم موادمخدر در عمليات‌هاي کنترل محورهاي مواصلاتي و اجراي  طرح پاکسازي نقاط آلوده در استان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که بيشترين ميزان کشفيات موادمخدر در محور لردگان به بروجن بوده است.
وي افزود: کشفيات موادمخدر در سالجاري نسبت به مدت مشابه سال قبل بيش از ۵۰ درصد افزايش داشته است.
چهارمحال و بختياري سه هزار و ۷۳۲ کيلومتر راه دارد که ۲۵۹ کيلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کيلومتر راه اصلي، ۲۹۱ کيلومتر راه فرعي و ۲ هزار و ۳۶۹ کيلومتر راه روستايي است و بخشي از راههاي ارتباطي اين استان از جمله مسير لردگان به بروجن از مسيرهاي ترانزيتي است. 

محور لردگان به بروجن از محورهاي ترانزيت چهارمحال‌ و بختياري و محور ارتباطي جنوب به مرکز کشور است، که روزانه بيش از ۴۲ هزار تردد در اين محور انجام مي‌شود.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday