نماد آخرین خبر

شناسایی ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
شناسایی ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: 166 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شد.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: 166 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شد.
وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر 372 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.
رضاعي با اشاره به آمار بستري شدگان در کردستان به تفکيک شهرستان‌ها، افزود: 218 بيمار کرونايي در سنندج، 37 نفر در سقز، 21 بيمار در مريوان، 27 بيمار در قروه، 7 بيمار در بيجار، 35 بيمار در کامياران، 8 بيمار در ديواندره، و 19 بيمار کرونايي در بانه بستري هستند. 
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: وضعيت 49 نفر بيمار مبتلا به کرونا در استان وخيم است و در بخش ويژه (آي سي يو) بستري هستند.
وي از مرگ يک بيمار کرونايي در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: آمار فوت‌شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون يک‌هزار و 317 نفر بوده است.
رضاعي افزود: از ابتداي شيوع کرونا ويروس تا کنون 522 نفر در سنندج، 243 نفر در سقز، 102 نفر در قروه، 75 نفر در کامياران، 102 نفر در بانه، 77 نفر در ديواندره، 61 نفر در بيجار، 112 نفر در مريوان، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآبادجان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل‌هاي مرتبط دفن شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online