نماد آخرین خبر

کشف و ضبط ۹۹۶ دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف و ضبط ۹۹۶ دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه

فارس/ فرمانده انتظامي کردستان گفت: 996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد.

سردار علي آزادي، فرمانده انتظامي کردستان اظهار کرد: ماموران انتظامي شهرستان بانه شب گذشته در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا حين گشت‌زني به محور بانه ـ مريوان به يک دستگاه خودرو سواري مشکوک شدند.
وي تصريح کرد: با هماهنگي مراجع قضايي خودرو متوقف و در گشت و بازرسي از آن تعداد 996 دستگاه کارت‌خوان خارجي قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي کردستان با بيان اينکه در اين عمليات راننده خودرو در حين تعقيب و گريز با استفاده از تاريکي شب متواري شده که تلاش براي دستگيري آن ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ريالي اين محموله را 20 ميليارد ريال تعيين کرده‌اند.
آزادي افزود: قاچاق کالا از موضوعات مهمي است که آسيب جدي به توليد و اشتغال در هر کشور و منطقه‌اي مي‌زند از اين رو مقابله با اين مهم به صورت جدي مانند گذشته در دستور کار انتظامي استان قرار خواهد داشت.
وي گفت:‌ با توجه به نام‌گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال جهش توليد، مقابله با باندهاي عمده قاچاق کالا به عنوان يکي از مولفه‌هاي مهم در دستور کار نيروهاي انتظامي استان قرار دارد.
فرمانده انتظامي کردستان تصريح کرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از اولويت‌هاي اصلي فرماندهي انتظامي استان در سال 1400 و با هدف اجرايي شدن و تحقق شعار سال است و در اين راستا برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي انجام گرفته است.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online