نماد آخرین خبر

روایت آخرین وداع حاج‌قاسم از مادر؛ ۳ بار طلب حلالیت کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
روایت آخرین وداع حاج‌قاسم از مادر؛ ۳ بار طلب حلالیت کرد

فارس/ برادر حاج‌قاسم مي‌گويد: آخرين وداع حاج‌قاسم با مادر، او سه مرتبه از مادر حلاليت طلبيد و چون دلش آرام نگرفت دست مادر را بوسيد رفت و دوباره برگشت و کف پاي مادر را بوسيد که فهميديم وداع آخرين است.

حسين سليماني، برادر حاج‌قاسم اظهار کرد: راهي که شهيد سليماني انتخاب کرد امروز رهروان زيادي دارد و نام سردار سليماني نه‌تنها در جمهوري اسلامي، بلکه در دنياي اسلام برجسته است.
وي ادامه داد: موشک‌هايي ديديم که روي آن نوشته "قاسم" و به قلب رژيم صهيونيستي وارد مي‌شد که مايه مباهات است و در همه فتح‌هاي بزرگ جهان اسلام عليه کفر نام حاج‌قاسم هست؛ او متعلق به يک خانواده نيست بلکه متعلق به همه دنياي اسلام است.
برادر حاج قاسم سليماني با اشاره به آخرين وداع حاج‌قاسم با مادر بزرگوارشان اظهار کرد: مادر در بستر بيماري بود، ايشان روانه سوريه بودند من هم شاهد و ناظر، حاج‌قاسم آمد دو زانو در مقابل مادر نشست و گفت «من را حلال مي‌کني؟» مادرم گفت «بله مادر حلال کردم»، تا سه مرتبه اين جمله را تکرار کرد و مادرم گفت «بله مادر، گفتم حلال کردم».
وي دامه داد: حاج‌قاسم رفت دوباره برگشت و دوباره دست ايشان را بوسيد و رفت دوباره برگشت، کار عجيبي کرد و به ما همه درس داد که مادر به چه معناست. رفت کف پاي مادر را بوسيد متوجه شدم اين وداع آخرين است.
سليماني خاطرنشان کرد: زماني که مادر به رحمت خدا رفتند، حاج‌قاسم در سوريه بودند، آقاي قاليباف تماس مي‌گيرد و مي‌گويد کار مهمي دارم برگرديد ايران، حاج‌قاسم هم مي‌گويد«کار مهم مي‌دانم چه هست» و تأکيد اين بود ما جنازه را نگه داريم تا ايشان بيايند. وقتي آمد گفت «من مي‌دانستم آخرين بار است که مادر را مي‌بينم».
وي افزود: ما خيلي دوست داشتيم پدرمان را بغل بگيريم ببوسيم و حاج‌قاسم هميشه اين کار را مي‌کرد و احترام عجيبي به پدر و مادرمان داشت.
سليماني در ادامه عنوان کرد: در وصيتنامه سياسي و معنوي حاج‌قاسم آمده"اگر مي‌خواهيد عاقبت‌بخير باشيد مسيرتان را درست انتخاب کنيد در مسير ولايت حرکت کنيد. مسير ولايت آن است که هرچه عليه دشمن هست هر اجتماعي که دشمن نمي‌خواهد ما نداشته باشيم، اما در آن شرکت کنيم که يکي از اين موارد همين انتخابات است.
وي ابراز کرد: چنانچه مي‌خواهيم به وصيتنامه سردار سليماني توجه کنيم همه بايد در انتخابات شرکت کنيم. دشمن مي‌خواهد مردم حضور پيدا نکنند، البته مشکلات و گراني‌ها مانع حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي نخواهد شد چون مردم مسيرشان را خوب انتخاب کردند و همه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar