نماد آخرین خبر

دستگیری قاتل شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۵۳ روز

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری قاتل شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۵۳ روز

فارس/ بازپرس ويژه قتل در کرمانشاه، از دستگيري قاتل فراري که فروردين امسال پس از يک فقره قتل در شهرک پرديس اين شهرستان به شهرستان ملارد استان البرز گريخته بود، خبر داد.

اميرحيدر محمدي، بازپرس ويژه قتل در شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در مورخه يازدهم فروردين‌ماه ۱۴۰۰ يک فقره قتل در شهرک پرديس کرمانشاه اعلام شد و پرسنل انتظامي و پليس قضايي آگاهي با حضور در محل حادثه متوجه شدند شخص مقتول با استفاده از سلاح کلاشينکف به قتل رسيده است و تحقيقات در اين زمينه آغاز شد.
وي ادامه داد: با استفاده از ظرفيت‌هاي پليس قضايي آگاهي و انتظامي پس از ۵۳ روز قاتل فراري در شهرستان ملارد استان البرز دستگير و به عوامل انتظامي آگاهي و سپس دستگاه قضا کرمانشاه انتقال داده شد و تحقيقات در حال بررسي است.
بازپرس ويژه قتل در شهرستان کرمانشاه افزود: از مردم و همشهريان درخواست مي‌کنيم که اختلافات خود را در وهله اول طبق فرمايشات رئيس دستگاه قضا از طريق صلح و سازش انجام دهند و از ظرفيت‌هاي قضايي شوراهاي حل اختلاف و ستاد تأليف قلوب استفاده کنند و همه را به قانون بسپارند و در اين راستا نيز صبر و تحمل داشته باشند و از انتقام خصوصي بپرهيزند.
محمدي در پايان در خصوص انتشار فايل‌ها در فضاي مجازي، اظهار داشت: از شهروندان تقاضا داريم که هيچگونه فايلي را در فضاي مجازي منتشر نکنند فقط به جنبه مثبت آن نگاه نکنند که بتوانند سريع‌تر مجرم را دستگير کنيم بلکه جنبه منفي آن را که در حقيقت القاي ترس و نااميدي در جامعه را باعث مي‌شوند را هم بايد مدنظر قرار دهند؛ بدون شک دستگاه قضا با انتشار دهندگان برخورد لازم را خواهد کرد.
در ادامه متهم نيز در گفت‌و‌گوي اختصاصي با خبرنگار فارس دلايل و  انگيزه خود را نسبت به قتل شهرک پرديس شخصي و درگيري خانوادگي عنوان کرد و گفت: نتوانستم خود را کنترل کنم.
البته متهم حدود ۱۲ سال است که اسلحه را در اختيار داشته و فقط به قصد کشتن مقتول از آن استفاده کرده است.


آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today