نماد آخرین خبر

بارش‌ها در غرب اصفهان ادامه دارد

منبع
مهر
بروزرسانی
بارش‌ها در غرب اصفهان ادامه دارد

مهر/ کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان از تداوم رگبارهاي پراکنده به ويژه در نيمه غربي استان تا روز چهارشنبه خبر داد.

آسيه آقايي، کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان اصفهان اظهار کرد: فردا سه‌شنبه افزايش ابر، وزش باد به نسبت شديد تا شديد و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در نيمه غربي استان و تندباد لحظه‌اي و گرد و خاک در مناطق شرقي اصفهان پيش‌بيني مي‌شود.
وي با اشاره به بارندگي‌هاي شبانه روز گذشته در سطح استان، افزود: بيشترين ميانگين بارشي ثبت شده در ايستگاه‌هاي هواشناسي از آران و بيدگل با ميانگين پنج ميلي‌متر، دهق ۴.۲، مبارکه ۲.۲، اردستان ۱.۵، بويين و مياندشت ۱.۲ و زرين شهر ۱.۱ ميلي متر بوده شده است.
کارشناس مرکز پيش بيني هواشناسي اصفهان با بيان اينکه دماي هوا در ۲۴ ساعت آينده تا دو درجه گرم‌تر مي‌شود، ادامه داد: دماي هواي کلانشهر اصفهان در گرم‌ترين ساعات امروز به ۳۴ درجه سانتي گراد بالاي صفر و در خنک‌ترين ساعات بامداد فردا به ۱۸ درجه سانتي گراد بالاي صفر مي‌رسد.
وي اضافه کرد: خوروبيابانک با دماي ۴۰ درجه سانتي گراد بالاي صفر و بويين و مياندشت با دماي پنج درجه سانتي گراد بالاي صفر به ترتيب گرم‌ترين و خنک‌ترين نقاط تا فردا پيش‌بيني مي‌شود.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today