نماد آخرین خبر

کمبود روغن در خراسان جنوبی مرتفع شد

منبع
بروزرسانی
کمبود روغن در خراسان جنوبی مرتفع شد

بازار/ رئيس اتحاديه خوارو بار خراسان‌جنوبي با اشاره به اينکه کمبود روغن در استان مرتفع شده، گفت: متأسفانه بيشتر سهميه روغن استان در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي توزيع مي شود و اصناف از اين بابت گلايه دارند.

محمد شريف، رئيس اتحاديه خوارو بار خراسان‌جنوبي اظهارکرد: متأسفانه طي روزهاي گذشته قيمت روغن در خراسان‌جنوبي ۳۵ درصد افزايش داشته است.
رئيس اتحاديه فروشندگان خواروبار خراسان‌جنوبي بيان‌کرد: اين افزايش قيمت هم شامل روغن جامد و هم مايع است ولي از طرف ديگر مشکل کمبود روغني که در هفته‌هاي گذشته در استان داشته‌ايم در حال حاضر خوشبختانه در واحدهاي صنفي وجود ندارد.
شريف با اشاره به اينکه کمبود شکر که در هفته‌هاي گذشته داشته‌ايم نيز مرتفع شده و افزايش قيمتي نيز نداشته است، ادامه‌داد: متأسفانه روغني که وارد خراسان‌جنوبي مي‌شود بخش عمده‌اي از آن در اختيار فروشگاه ‌هاي بزرگ و آنلاين قرار داده مي‌شود.
وي گفت: عمده فروش صنف خواروبار روغن، برنج و شکر است و اگر سهميه اين کالاها را نيز به فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي بدهند بي شک کسب و کار در صنف ما به شدت کاهش مي‌يابد که در اين زمينه بايد تدبيري انديشيده شود.

رئيس اتحاديه خوارو بار خراسان‌جنوبي اظهارکرد: هر فروشگاه عمده‌اي که در شهر بيرجند بازگشايي مي‌شود، بي‌شک چندين واحد صنفي خرد در شهر تعطيل مي شود و از اين نظر ما به شدت با افزايش فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مخالف هستيم.
وي يادآورشد: در زمينه ميزان توزيع روغن در خراسان‌جنوبي نيز بايد متوليان سازمان صمت استان پاسخ بدهند.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today