نماد آخرین خبر

افزایش ۱۵ درصدی کشف سرقت در ایلام

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
افزایش ۱۵ درصدی کشف سرقت در ایلام

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس آگاهي استان ايلام از افزايش ۱۵ درصدي کشف سرقت در ۲ ماهه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علي مهري، رئيس پليس آگاهي استان ايلام اظهار داشت: با بکار گيري حداکثري امکانات، فعال کردن کردن گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در سطح استان و تلاش شبانه روزي مأموران شاهد کاهش وقوع و افزايش کشف سرقت‌ها در سطح استان هستيم.
او افزود: خدمتگزار مردم در نيروي انتظامي با بکارگيري شگرد‌هاي خاص پليسي، اقدامات اطلاعاتي، تغيير تاکتيک، شناسايي نقاط جرم خيز و افزايش گشت‌هاي انتظامي در سطح استان توانسته اند سارقان را در ارتکاب عمل مجرمانه خود ناکام بگذارد.
رئيس پليس آگاهي استان ايلام ادامه داد: تلاش‌ها و اقدامات حافظان نظم و امنيت عمومي در اسطح استان سبب افزايش ۱۵ درصدي کشف سرقت در ۲ ماهه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شده است.
او با اشاره به دستگيري بيش از ۴۰۰ سارق در همين مدت، تصريح کرد: افزايش ۱۲ درصدي دستگيري سارقان و کاهش ۴ درصدي وقوع سرقت‌ها از ديگر نتايج تلاش‌هاي کارکنان انتظامي استان بوده است.

رئيس پليس آگاهي استان ايلام تاکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت در مقابل برهم زنندگان نظم وامنيت عمومي ايستاده و با کساني که بخواهند آرامش مردم را به هر نحوي به مخاطره بيندازند برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.
سرهنگ مهري به شهروندان توصيه کرد: با رعايت نکات ايمني و اقدامات پيشگيرانه و نصب تجهيزات ايمني از قبيل دزد گير، دوربين در منزل، محل کار و خودرو و عدم نگهداري پول و طلاجات و اشياي با ارزش در منزل يا داخل خودرو و موارد ديگر مانع دستبرد سارقان به اموالشان شوند.

آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/