نماد آخرین خبر

تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی کرمانشاه افتتاح شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی کرمانشاه افتتاح شد

ايسنا/ لاين غرب به شمال که لاين نهايي تقاطع غيرهمسطح شهيد سليماني کرمانشاه است بازگشايي شد تا تمام مسيرهاي اين تقاطع بطور کامل به بهره برداري برسد.

سعيد طلوعي، شهردار کرمانشاه امروز(سوم خرداد) در حاشيه افتتاح اين مسير از پروژه، با اشاره به شروع عمليات اجرايي تقاطع شهيد سليماني از 19 ماه پيش بيان داشت: طي اين مدت علي رغم تمام مشکلات مالي، تحريم ها، تورم، شيوع بيماري کرونا و کمبود مصالح بويژه بتن و سيمان نگذاشتيم کار پروژه تعطيل شود و تمام تلاشمان را کرديم که هرطور شده اين پروژه به بهره برداري برسد.
طلوعي افزود: طي اين مدت فشارهاي بسياري متحمل شديم و تلاش کرديم براي راحتي مردم با آماده سازي هر لاين، کار بازگشايي مسير انجام شده تا مردم دچار مشکل نشوند.
طلوعي گفت: در همين راستا فروردين ماه سال گذشته مسير شرق به غرب و غرب به شرق پروژه افتتاح شد و از سه ماه پيش مسير شرق به جنوب به بهره برداري رسيد و زمان تحويل سال هم مسير زيرگذر شمال به جنوب و جنوب به شمال به بهره برداري رسيد.
شهرداري کرمانشاه گفت: امروز هم مسير نهايي غرب به شمال اين پروژه افتتاح مي شود تا کار پل تقاطع به طور کامل به پايان برسد.
وي افزود: تنها برخي کارهاي پروژه از جمله فضاي سبز و چندين رمپ باقي مانده که ظرف 20 روز آينده انجام خواهد شد.
طلوعي از تقاطع شهيد سپهبد قاسم سليماني به عنوان بزرگترين پروژه عمراني شهر ياد کرد که به بهره برداري رسيده و اظهار کرد: اين پروژه ورودي شهر کرمانشاه است و بايد به بهترين وجه زيباسازي شود، بنابراين زيباسازي و فضاي سبز آن بطور جد در دستور کار است.

شهردار کرمانشاه به تاخير چندين ماهه در اجراي اين پروژه هم اشاره کرد و افزود: کارهاي عمراني اين پروژه عملا ظرف 15 ماه انجام شده است، زيرا کارگاه يک ماه به دليل ابتلاي کارگران به کرونا تعطيل شد و يک و نيم ماه اصلا بتن و سيمان نداشتيم و برودت هوا در زمستان و مسائل اينچنيني هم موجب شد در مجموع کار پروژه حدود چهار ماه به تاخير بيفتد.
طلوعي از صرف اعتبار 240 ميليارد توماني براي اين پروژه خبر داد و افزود: اين ميزان اعتبار با توجه به نوسانات قيمت در پروژه هزينه شده است.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today