کارشناس بهداشت تنگستان به علت تذکر کرونایی مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کارشناس بهداشت تنگستان به علت تذکر کرونایی مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران/ رئيس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: کارشناس بهداشت محيط اين شهرستان هنگام تذکر براي رعايت شيوه‌نامه‌هاي کرونايي مورد ضرب و شتم صاحب يک واحد صنفي قرار گرفت.

عادل مقدس، رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با اشاره به اينکه اين شهرستان در شرايط قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد، اظهار کرد: ديروز بازرس بهداشت محيط شبکه بهداشت و درمان که براي اجراي مصوبات ستاد ملي کرونا، در گشت مشترک با ادارات اصناف و صنعت، معدن و تجارت حضور داشت، پس از تذکر لازم بهداشتي و دعوت به رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي، با بي‌مهري صاحبان يکي از واحدهاي صنفي روبه‌رو مي‌شود و مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد.
وي افزود: اين اتفاق موجب ناراحتي نيروهاي بهداشتي و درماني شده که در راه سلامت مردم از هيچ کوششي فروگذار نکرده‌اند و اکنون از مسئولين مربوط انتظار دارند تا با شديدترين برخورد از تلاش همکارانشان که در سخت‌ترين شرايط براي صيانت از سلامت عمومي جانفشاني مي‌کنند، دفاع کنند.
رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: مردم خواسته به حقي از ما دارند و آن اين است که با تمام توان براي سلامت آنان گام برداريم، اما سؤال اينجاست درحالي‌که بازرسان شبکه بهداشت و درمان امنيت جاني ندارد چگونه مي‌توانند با قاطعيت با مخلان سلامت مردم برخورد کنند.
مقدس تاکيد کرد: ما سرباز هستيم و يک سرباز تکليف و وظيفه خود را به خوبي مي‌داند. به مردم نيز اطمينان مي‌دهيم هيچ‌گاه و در هيچ شرايطي از فداکاري براي حفظ سلامت آنان دست برنمي‌داريم و اين را در عمل به آنان ثابت کرده و خواهيم کرد.
وي گفت: ما براي سلامت مردم پاي هرگونه جانفشاني ايستاده‌ايم، چه به ما تهمت ناروا بزنند و تخريب‌مان کنند و چه مانند امروز بازرسان بهداشت محيط ما را براي برقراري شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي مورد ضرب و شتم قرار دهند.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar