برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: 82 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شد.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: 82 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شد.
وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر 298 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند.
رضاعي با اشاره به آمار بستري شدگان در کردستان به تفکيک شهرستان‌هاي استان، افزود: 181 نفر در سنندج، 15 نفر در سقز، 39 نفر مريوان، 13 نفر در قروه، 23 بيمار بيجار، 9 بيمار کامياران، 6 نفر ديواندره، 5 نفر در بانه، 4 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد بستري هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: 33 بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه(آي سي يو) بستري هستند.
وي خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هيچ بيمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است.
رضاعي با بيان اينکه از زمان شيوع کرونا ويروس تا کنون يک‌هزار 389 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند، گفت: از زمان شيوع کرونا تا کنون 564 نفر در سنندج، 253 نفر در سقز، 107 نفر در قروه، 80 نفر در کامياران، 107 نفر در بانه، 79 نفر در ديواندره، 61 نفر در بيجار، 115 نفر در مريوان، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل‌هاي مرتبط دفن شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

 

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online