برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری سارق لوازم و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری سارق لوازم و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به دستگیری سارق لوازم کشاورزی از افزایش حضور تیم‌های گشت در فصل برداشت محصولات زراعی و باغی این شهرستان خبر داد.

رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: در پی وقوع موارد متعددی از سرقت کابل برق فشار قوی، پمپ‌های آب و سایر لوازم و تجهیزات گلخانه‌های کشاورزی در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این رابطه ماموران پاسگاه انتظامی"رومرز"با انجام اقدامات اطلاعاتی یک متهم را شناسایی کردند و ضمن دستگیری وی در بازرسی از مخفیگاهی که درون یک چاه ایجاد کرده بود، ۴۲۳ کیلوگرم انواع کابل‌های فشار قوی، سه دستگاه پمپ برقی، ۳۲۰ متر شیلنگ سمپاش و ۸۵۰ کیلوگرم تسمه فلزی مورد استفاده در گلخانه‌ها به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به معرفی این سارق به مرجع قضایی، تصریح کرد: حجم وسیعی از مزارع کشاورزی این شهرستان از نوع گلخانه‌ای هستند که تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس انتظامی در فصل برداشت محصول برای پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی حضور پررنگ تری در مناطق روستایی و مزارع دارند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar