نماد آخرین خبر

بارش نخستین باران پاییزی سبب شادی کشاورزان آذربایجان‌غربی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بارش نخستین باران پاییزی سبب شادی کشاورزان آذربایجان‌غربی شد

ایرنا/ بارش نخستین باران پاییزی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی که از شنبه شب آغاز شده است، سبب خوشحالی کشاورزان دیم کار و شهروندان استان شد.

این بارش شدید باران که در اغلب شهرهای آذربایجان غربی آغاز شده است، سبب آبگرفتگی برخی از معابر و خیابان های شهر ارومیه شد.
شدت این بارندگی و آبگرفتگی به حدی بوده است که در نخستین ساعات کاری ادارات در صبح امروز یکشنبه در برخی از میدان ها و زیرگذرها خودروها قادر به حرکت نبودند و این امر سبب بروز ترافیک در مسیرها و خیابان های منتهی به مرکز شهر و مراکز پرتردد شد.
عابران نیز به علت فراوانی بارش ها و آبگرفتگی در ارومیه با مشکل در تردد و رفت و آمد و عبور از میدان ها و خیابان های این شهر مواجه شده اند.
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در این باره گفت: تمامی شهرهای استان از اواخر وقت روز شنبه شاهد بارش بودند.
یاسر اشتاد افزود: شهرستان پیرانشهر با ۱۸ میلیمتر بارش پر بارش‌ترین شهر بوده و میزان بارش در ارومیه نیز حدود هفت میلیمتر تا ساعت سه بامداد روز یکشنبه بود.
وی بیان کرد: بارندگی ها به صورت مطلوب امروز ادامه دارد و تا پنجشنبه به صورت خفیف و پراکنده تداوم خواهد داشت و روز جمعه سامانه بارشی از استان خارج می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: شهرستان چالدران با مثبت سه درجه سردترین، شهرستان نقده با مثبت ۲۱ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان و دمای ارومیه هم بین هشت و ۱۹ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today